xp crasht bij installeren na deamon en alcohol.

Status
Niet open voor verdere reacties.

headshot

Gebruiker
Lid geworden
17 jul 2007
hallo, ik heb een groot probleem.

sind vanmorgen krijg ik steeds deze foutmelding:

coooo21a
(ox7c91o6c3 oxoo69de888)
windows subsysteem is onverwacht afgebroken.

het is gekomen nadat ik deamon tools en alcohol 120% heb geinstalleert, die heb ik inmiddels weer verwijdert en ook de virtuele drives.

ik krijg dus steeds een blauw scherm met die foutmelding als ik de setup van need for speel pro street wil starten.
ik heb al uren op internet gezocht maar ik kwam er steeds niet uit.

ook kreeg ik een blauw scherm als ik pro street wou installeren via alchohol 120% en deamon, met de zelfde foutmelding.

ik gebruik windows xp prof.
ook heb ik memtest al laten lopen (ongeveer 2,5 uur) zonder errors.

voor de zekerheid had ik alle overclock instellingen al weer terug gezet maar het helpt niks:confused:.

wie o wie kan mij helpen?

headshot

Hoi,

Het lijkt de weg van de minste weerstand (en dat is het ook) maar......een systeem herstelpunt aanspreken?

Grtz.

dat is het hem dus juist, systeemherstel staat niet bij systeemwerkset.:(:confused:

F8 met opstarten en kiezen voor "laatst bekende goed werkende punt" o.i.d.?

Grtz.

ok ga ik proberen, maar ik kom wel in windows (anders zou ik dit niet doen) maar veel anderen met de zelfde foutemelding komen niet eens in windows.

Laat er eens een goeie registercleaner op los,....b.v. jv16 PowerTools!!

Grtz.

Laatst werkende configuratie gaat niet helpen, per slot log je succesvol in....
Systeemherstel is echt geen optie?
Start -> Uitvoeren -> %windir%\system32\restore\rstrui.exe
Kijk of je echt geen herstelpunten hebt waar je naar terug kunt.

Tijs.

ik heb laatst werkende configuratie gedaan, toen probeerde in het nog eens, maar nu gebeurde er niks, toen wilde ik internet opstarten maar ik kan alleen knippen en plakken doen (alles wat in dat menutje boven knippen plakken is weg) en toen startte hij opniew op.
toen ik f8 deed kon ik ook kiezen uit actieve directory terugzetten (alleen van windows-domein controllers), ook dat werkt niet.

ik probeer nog eens normaal te starten.

Laatst werkende configuratie gaat niet helpen, per slot log je succesvol in....
Systeemherstel is echt geen optie?
Start -> Uitvoeren -> %windir%\system32\restore\rstrui.exe
Kijk of je echt geen herstelpunten hebt waar je naar terug kunt.

Tijs.

als ik dat doe staat er: C:\WINDOWS\system32\restore verwijst naar een loctatie die niet toegankelijk is. de locatie kan op een vaste schijf op deze ccomputer of in het netwerk zijn.

he zou wel in de Cschijf moeten zitten omdat ik geen ander heb.

Dat is niet zo best, maar gegeven dat je zojuist het had over Active Directory restore modus lijkt het mij dat je zit te werken op Windows2003 server ipv. op WindowsXP....

Tijs.

nee ik gebruik windows xp extreme gamer (een gepimpte xp prof).

nu zie ik dat avg het niet meer doet, het geluid niet meer en de videokaart drivers.:(

Gegeven dat je zo weinig herstelwerk kunt doen raad ik een volledige herinstallatie aan.

Tijs.

dat is wel jammer, ik heb net de hele nacht en dag gedownload, maarja, er zit niks anders op.

Er zijn meerdere systeem bestanden beschadigd, je zou je hardeschijf nog in een andere pc kunnen hangen om je bestanden veilig te stellen.

dan ga ik dat morgen als eerst doen, alles backupen op een andere hd en dan xp er opnieuw op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan