Xp doet niet goed

Status
Niet open voor verdere reacties.

sikkink

Gebruiker
Lid geworden
13 nov 2006
Hallo.

Als ik mijn pc op start kan ik wel inloggen. dan gaat deze door. rechts onderin starten een paar programma's dan wacht ik ff, ga ik met de muis er naar toe. blijft telkens een zandloper staan en kan ik niks doen. bij msconfig en opstarten heb ik iets veranderd met opstarten. help aub

xp

met een bepaald programma ofzo naar een oude werkende configuratie ofzo iets:D

Onno

Xp

Ik heb zojuist de pc aangedaan, en meerdere malen f8 in gedrukt, dan krijg ik. please select boot device, 1 floppy, dan dvd speler, dan de harde schijf dan de cd speler. doe ik harde selecteer ik harde schijf en enter, dan gaat die normaal opstarten.

Onno

Haha, dat is het biosbootmenu, heb je een Award bios, na enter weer F8 trommelen, of goed timen.

Xp

ok bedankt, lange pier ben jij een pc monteur ofzo iets?:D

Onno

Xp

Ik zit nu in veilige modus, lange pier bedankt. waar staat systeem herstel?. trouwens ik keek nog ff bij msconfig, en dan catogorie opstarten. heb opzich niks uitgevinkt wat invloed zou hebben op de manier hoe de pc zou gaan reageren, maar goed.

Klik op Start->Alle Programma's->Bureau Accessoires->Systeemwerkset->Systeemherstel

Xp

Ik heb de systeeem herstel gedaan. pc opnieuwe opgestart en me aangemeld, nu is die zeker nog wel ff bezig. had ik nog 1 vraag, die systeemherstel punten ofzo iets, maakt de pc die uitzichzelf?

Ja, maar je kan hetzelf ook doen met de wizard systeemherstel punt maken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan