Xp doet niet

• Onderwerp starter Onderwerp starter adem
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

adem

Gebruiker
Lid geworden
11 jul 2005
Heej ik doe zelf ict

ik moet van een vriend xp opnieuw intalleren maar bij het kopieren van bestanden in het begin geeft die aan dat het kopieren niet gaat lukken.HEt zijn DDL, SYS. bestanden. Ik kan bestanden overslaan of opnieuw proberen met enter Hoe kan ik het oplossen. HEt is gekopieerde xp prof. Ik heb wel een originele engelse xp die ik nog nooit heb gebruikt. Kan ik die cd gebruiken voor geen problemen ..HELLLPPP AUB

alvast thnx

Waarschijnlijk is de Cd niet goed gekopieerd, daardoor komt het dat de bestanden niet naar de schijf gekopieërd kunnen worden.

Aan te raden is om de officiële Windows Cd, die je al in je bezit hebt, te gebruiken.

Ik heb vanmorgen geprobeert te installeren met de originele cd van xp maar dan kan hij ook stuk of 20 bestanden niet kopieren.

Ik twijfel nu ligt het aan de hardeschijf en/of cd-rom

Het zou kunnen dat er een paar krasjes op zitten, of dat er vuiligheid op de CD zit.

Anders zou je eens naar een computerzaak kunnen gaan en een nieuwe CD halen..
Alleen de CD niet de licentie

Ik heb de verpakking zelf opengemaakt en aleen voor deze pc gebruikt

Dan is het ook nog mogelijk dat je Cd-speler niet goed werkt.
Of dat je HD niet helemaal goed functioneert, zoals je al zei.

Werken andere Cd's wel goed in de speler?
Wat was de reden dat Xp opnieuw geïnstalleerd moest/mocht worden?

Ik heb 4 of 5 cd's geprobeert + de origninele maar maar met alle cd's kon hij niet alle bestanden kopieren.

als ik pc opnieuwstart en hij kopieerd gwn bestanden maar dit keer andere bestanden kan die niet kopieren

Het is van een vriend ik moest van hem opnieuw installeren. Hij had het geformateerd deze probleem kon hij niet oplossen vandaar dat ie aan mij gaf.

Hij had zelf geformateerd omdat hij bijna elke keer blauwe beeld kreeg.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan