XP doet raar

Status
Niet open voor verdere reacties.

xp boy

Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2002
Berichten
379
hallo

dit probleem had ik laatst ook alles loopt na een tijdje vast kan niet meer op het internet ctrl alt del werkt niet meer en computer is langzamer geworden ik heb systeem herstel gepropeerd maar helpte jammer genoeg niet de vorige keer had ik een hijack this log gemaakt en op die andere site gezet daar hebben ze mij geholpen en toen was het ook gelukt maar iets van 4 dagen erna is het probleem spontaan terug gekomen vorige keer had het iets te maken met wuampd.exe ofzo en nu is dat weer terug zie ik maar als ik het verwijder blijft het terug gekomen kan iemand mij helpen?

Alvast bedankt

XP Boy
 
Geplaatst door xp boy
hallo

dit probleem had ik laatst ook alles loopt na een tijdje vast kan niet meer op het internet ctrl alt del werkt niet meer en computer is langzamer geworden ik heb systeem herstel gepropeerd maar helpte jammer genoeg niet de vorige keer had ik een hijack this log gemaakt en op die andere site gezet daar hebben ze mij geholpen en toen was het ook gelukt maar iets van 4 dagen erna is het probleem spontaan terug gekomen vorige keer had het iets te maken met wuampd.exe ofzo en nu is dat weer terug zie ik maar als ik het verwijder blijft het terug gekomen kan iemand mij helpen?

hallo

je weet dus al dat dit probleem via het plaatsen van een hijackthis log op die andere site kan worden opgelost dus denk ik dat je gewoon daar weer even een nieuw log moet plaatsen en moet aangeven dat het probleem is teruggekeerd want ik denk dat ze je dan wel verder kunnen helpen om echt definitief en voorgoed van dit probleem af te komen en trouwens ik denk dat het wel handig is als je eens wat punten en komma's en dergelijke zou gaan gebruiken want berichten zonder leestekens zijn wel erg lastig om te lezen zoals jij nu ook wel merkt denk ik begrijp je wat ik bedoel?
 
Ik zal het melden bij de andere site.
En mijn excuses dat ik geen leestekens heb gebruikt!
Had een beetje haast:p , maar komt goed voor de volgende keer ;)

:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan