XP draait rondjes?!

• Onderwerp starter Onderwerp starter w78
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

w78

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2002
Geachte experts,

Wanneer ik XP pro wil installeren vanaf cd start de compu na enig voorbereidend installeer-werk weer opnieuw op en begint weer met hetzelfde etc etc.
Opstart diskette pakt hij niet (staat goed in Bios).
Soms de melding dat de harde schijf beschadigd is. Ik heb 2 harde schijven, installeren op de kleine lukt niet...hij kiest automatisch voor de grote.
Hellup!

groet W78

Je laat niet toevallig de cd rom er inzitten waar hij vervolgens weer van boot en weer opnieuw begint?

Geplaatst door w78
Geachte experts,

Wanneer ik XP pro wil installeren vanaf cd start de compu na enig voorbereidend installeer-werk weer opnieuw op en begint weer met hetzelfde etc etc.
Opstart diskette pakt hij niet (staat goed in Bios).
Soms de melding dat de harde schijf beschadigd is. Ik heb 2 harde schijven, installeren op de kleine lukt niet...hij kiest automatisch voor de grote.
Hellup!

groet W78

Controleer de schijven eens, met een tool van de fabrikant, op integriteit. Hoe staat de bios ingesteld, bij bootvolgorde. HD is gepartioneerd en geformateerd?

Ehmmmm:confused:

Ik heb vanalles geprobeerd, maar het laten zitten van de cd zou wel 'ns de stomme fout kunnen zijn ja.
Tsja...ik doe alles wat het apparaat zegt en als ik nergens lees: "verwijder cd" dan laat deze digibeet alles mooi zitten.
Ik probeer het straks...bedankt

groet w78

Geplaatst door w78
Ehmmmm:confused:

Ik heb vanalles geprobeerd, maar het laten zitten van de cd zou wel 'ns de stomme fout kunnen zijn ja.
Tsja...ik doe alles wat het apparaat zegt en als ik nergens lees: "verwijder cd" dan laat deze digibeet alles mooi zitten.
Ik probeer het straks...bedankt

groet w78

Je moet je CD ook laten zitten, anders kan XP niet verder geinstalleerd worden.

warom opstartdiskette?? als je een legale windows hebt is die automatisch bootable.(wel bootvolgorde in bios veranderen) maar ik denk dat je harde schijf kapot is. wrom kun je niet op kleine schijf installeren?? vind hij hem niet?? kijk eens in de bios(hoe groot is die eiglijk? miskien is ie te klein)

Hoi

het is opgelost. Het was idd de cd. Ik heb hem eruit gehaald en alles startte op. Daarna moest ik 'm weer terugzetten om de rest te installeren. Bedankt iig.

groeten w78

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan