XP Driver voor Umax Astra 2200 scanner?

Status
Niet open voor verdere reacties.

spacemaster

Gebruiker
Lid geworden
15 jan 2002
Ik heb noodgedwongen XP moeten installeren omdat verschillende apparatuur van mij niet meer op windows 98 funktioneert.
Nu pikt echter XP mijn installatie-cd van mijn scanner niet meer. Als ik de setup begin, komt heel kort een schermpje van de scanner en verdwijnt vervolgens weer en er gebeurt verder niets. Elke keer als ik opnieuw probeer hetzelfde.
Heeft iemand misschien een oplossing hiervoor. Ik denk zelfs dat er helemaal geen XP-driver op de cd staat omdat in 1998-99 er nog geen XP was.
Misschien weet iemand waar ik de driver zou kunnen vinden voor mijn scanner, want een nieuwe kopen vindt ik echt nog niet nodig.

Ja precies die. Op die site was ik ook al. Maar als ik de link voor downloaden druk loopt hij vast en doet helemaal niets meer. Is een dode link.
Op een andere plaats had ik ook iets gevonden, een file van 8,5 MB, maar die installeert ook helemaal niets. Kan toch niet zo moeilijk zijn dacht ik, maar niets is minder waar. Misschien weet iemand nog iets? :confused:

Ik begrijp de wereld niet meer. Men wil 2,99euro hebben voor de driver te downloaden!! :mad:
Onbegrijpelijk. Ik heb toch al geld betaald voor de scanner, een driver voor een ander besturingssysteem is toch alleen maar een beetje service bieden voor de klant of niet soms...
Ik heb ook ergens gelezen dat de scanner al van XP ondersteund wordt, maar de mijne wordt eens helemaal niet gevonden. Heeft iemand nog een oplossing die geen geld kost, want ik heb al een paar versies gedownload en die werken allemaal niet. Als ik die van 2,99euro download en die werkt niet dan wordt ik pas echt pissig. Wil ik liever niet proberen.
Met deze scanner ben ik altijd zeer tevreden geweest en ik wil echt geen nieuwe kopen omdat XP hem niet meer herkend en er ook geen kostenloos alternatief aangeboden wordt van Umax.
Echt treurig :(

Op de site die Maestro aangaf staan ook drivers die geen geld kosten.
Kun je daar niets mee? (Update für WindowsXP)

**Edit
Hier staat hij ook niet tussen?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan