XP Embedded

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rick1989

Gebruiker
Lid geworden
25 aug 2004
Wie kan mij helpen met XP embedded, hij doet alles goed, alleen als hij de first boot agent heeft geladen, dan start hij vervolgens in een keer opnieuw op en komt hij vervolgens in het loopje van elke keer opnieuw opstarten na laden van First Boot agent!:(
Ik weet dat er 3 waarschuwingen zijn voor de driver van de videokaart SIS mirage 3, en voor het opslag volume van de computer, maar volgens een bekende zou hij het dan nog gewoon moeten doen, wie weet dit zeker en kan mij ermee helpen?
Uw hulp wordt zeer gewaardeerd :thumb:

Met vriendelijke groet,
Ricky van Rijn

Wie kan mij helpen met XP embedded, hij doet alles goed, alleen als hij de first boot agent heeft geladen, dan start hij vervolgens in een keer opnieuw op en komt hij vervolgens in het loopje van elke keer opnieuw opstarten na laden van First Boot agent!:(
Ik weet dat er 3 waarschuwingen zijn voor de driver van de videokaart SIS mirage 3, en voor het opslag volume van de computer, maar volgens een bekende zou hij het dan nog gewoon moeten doen, wie weet dit zeker en kan mij ermee helpen?
Uw hulp wordt zeer gewaardeerd :thumb:

Met vriendelijke groet,
Ricky van Rijn

hallo ik heb een vraagje over Windows XP embedded hoe installeer je dit ? moet dit over een bestaande win-xp of win-2000sp4 ? ik heb de 3 cds van microsoft en de lecentie maar ik weet begot niet hoe ik deze op de pc moet installeren .

ik had graag hulp gehad en liefst in het nederlands want die Windows XP embedded is blijkbaar niet simpel voor te installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan