XP en "mijn afbeeldingen"

Status
Niet open voor verdere reacties.

rolpom

Gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2007
Berichten
35
Het ging altijd goed, tot eergister....via "start" en "mijn afbeeldingen" kreeg ik altijd keurig mijn mappen met foto's zichtbaar in "C:\documents and settings\gebruiker\mijn documenten\mijn afbeeldingen". Sinds eergister, als ik op "start" en "mijn afbedldingen" klik krijg in ineens een zoekscherm....???!!!

via verkenner vind ik alle mappen met de foto's maar klik ik dubbel om een map te openen dan komt automatisch het zoekscherm??!!
Heb ook systeemherstel naar afgelopen vrijdag gedaan maar kreeg de melding dat er geen wijzigingen waren en dus niks hersteld kon worden.

Weet iemand raad???
 
Het ging altijd goed, tot eergister....via "start" en "mijn afbeeldingen" kreeg ik altijd keurig mijn mappen met foto's zichtbaar in "C:\documents and settings\gebruiker\mijn documenten\mijn afbeeldingen". Sinds eergister, als ik op "start" en "mijn afbeeldingen" klik krijg in ineens een zoekscherm....???!!!

via verkenner vind ik alle mappen met de foto's maar klik ik dubbel om een map te openen dan komt automatisch het zoekscherm??!!
Heb ook systeemherstel naar afgelopen vrijdag gedaan maar kreeg de melding dat er geen wijzigingen waren en dus niks hersteld kon worden.

Weet iemand raad???
 
Het ging altijd goed, tot eergister....

Een PackmanVirus die al je bestanden opeet ? Wat is met je andere bestanden? Wat voor 'n zoekscherm krijg je? Gewoon hetzelfde als je op zoeken klikt? Heb je al 's op zoeken geklikt?Krijg je misschien je afbeeldingen weer terug,dan zijn, op een of andere mysterieuze manier, de namen van je snelkoppelingen verwisseld ! Kan 'n geintje zijn van een of ander script,heb je een of ander bestandje van "een kennis" gekregen waar je op moest klikken?
 
Laatst bewerkt:
Alle mappen en bestanden zijn er nog. Alleen als ik op mappen dubbelklik verschijnt het (normale) zoekvenster. Zijn die snelkoppelingen te repareren?
 
Rechtsklik op Mijn afbeeldingen in het start menu. Onder locatie zou C:\Documents and Settings\Eigenaar\Mijn documenten moeten staan
 
Hoi,

Heb je al bij de instelling van de muis gekeken in configuratiescherm?? Of bij de mapopties??

Probeer anders de drivers van je muis opnieuw te installeren!!

gr Jos
 
De muis: vind ik dat onder muis/hardware/eigenschappen/stuurprogramma??
 
Rechtsklik op Mijn afbeeldingen in het start menu. Onder locatie zou C:\Documents and Settings\Eigenaar\Mijn documenten moeten staan

Dat klopt inderdaad en daar is ook niks in aan te passen terwijl in het startmenu ook "mijn documenten" staat en daar kan ik via eigenschappen wèl een andere locatie aangeven (niet dat ik dat doe, want daar verschijnen keurig bij aanklikken de mappen maar wil ik er een openen en dubbelklik bv op "documenten" dan komt dat #$%%$# zoekscherm weer.....:evil::mad:
 
Gedaan....geen nieuwe stuurprogramma's gevonden en mapopties is ook ok....word er een beetje radeloos van....is er misschien iemand hier die mijn computer kan "overnemen" (hulp op afstand) zodat het allemaal wat inzichtelijker wordt???
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan