Xp en muis/toetsenbord

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nizam

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2006
Hoi, ik heb een vraag en weet niet precies wara ik doe moet plaatsen.
Onze oude pc hebben we nog bewaard voor mijn broertjes enzo, maar pasgeleden stond hij helemaal vol met virussen etc. dus hebben we besloten om deze te formatteren. Ook hebben we toen besloten om Windows XP erop te zetten.

Nu is het probleem, dat de muis en toetsenbord goed functioneren tijdens het installeren, invoeren van cd-key, netwerk spul enzo. maar als hij dan opnieuw opstart om windows te installeren. doet zowel mijn keyboard als mijn muis niets.

kan het zijn omdat op deze pc eerst windows ME stond?
ik snap er helemaal nix van... mensen plss help me!

Zijn geheugen en Processor wel geschikt voor XP .

Geef eens wat meer gegevens over de PC

Probeer eens om in Veilige modus op te starten en te testen of ze dan wel werken.

ehm.. amd athlon 1600 was t... en 512 mb ddr bladiebla..
geforce 2 videokaart... dat is alles wat ik zo kan herinneren...
maar maat van me heeft een amd athlon 1400? en die draait ehm ook!

ehm.. amd athlon 1600 was t... en 512 mb ddr bladiebla..
geforce 2 videokaart... dat is alles wat ik zo kan herinneren...
maar maat van me heeft een amd athlon 1400? en die draait ehm ook!

is dit een ps2 muis en toetsenbord of een usb.

groeten Cees.

ps2 muis en usb toetsenbord maar heb ook geprobeed met ps2 toetsenbord en usb muis ":/

Zit er toevallig op je usb_stekker ook een aansluiting voor PS2?
Ik had namelijk hetzelfde probleem bij mijn logitech draadloze toetsenbord en muis.
toen bleek nadat ik contact had gehad met logitech dat de muis en toetsenbord niet werkt wanneer zowel de ps2-stekker als de usb-stekker wordt gebruikt. toen ik de ps2-stekker bij de usb-stekker had geplaatst en de software en drivers opnieuw had geinstalleerd werkte alles prima.

dat is mssn een idee ik zal het gelijk proberen... alleen heb ik de drivers ook nog niet kunnen installeren etc
aangezien geen van beide het doet :p

Als je alleen het toetsenbord aansluit op je ps2-poort. werkt deze dan?
En als je alleen de muis aansluit op de ps2-poort.

probeer dit eveneens op de usb-poort.

Mocht het werken kijk dan even in de hardware lijst of daar ergens uitroeptekens staan. misschien moeten deze eerst weg voordat je de toetsenbord en muis via de ps-2 op de usb-stekker gezamelijk kunt aansluiten op de usb-poort.
Als de uitroeptekens pc uitzetten. Ps2-stekker in de usb-stekker plaatsen, usb-stekker in de usb-poort en dan de pc aanzetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan