xp en printer software

• Onderwerp starter Onderwerp starter lbie
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

lbie

Gebruiker
Lid geworden
31 jan 2004
Ik kan de software van mijn HP d135 officejet niet compleet installeren op mijn computer met XP als besturingssysteem. Ik verwacht een conflict met software wij kan mij helpen

En waarom verwacht jij een conflict?

conflict

Dit omdat hij op een andere laptop wel volledig installeerd

Geplaatst door puppie
En waarom verwacht jij een conflict?

dat je op een laptop wel kunt installeren vind ik niet boeiend.
geef eens antwoord op mijn vraag.

Jij VERWACHT een conflict,dit heb je dus nog niet.

re

Klopt, ik verwacht dat het daarom een software conflict is maar dit betekent niet dat ik dit kan bevestigen

Wat niet compleet installeren, krijg je een foutmelding, loopt de installatie iedere keer op hetzelfde punt vast??

d135

Ja hij installeert de software voor de all in one echter de all in one aansturing niet. Dus bij de pinters wordt niet D135 toegevoegd

Bij HP vandaan
Als er een of meerdere iconen ontbreken, klik dan Printer toevoegen. Volg de instructies om de Wizard printer toevoegen te voltooien.

Wanneer u gevraagd wordt een poort te selecteren, selecteer dan Dot4_00x (HP Product model) - waarin x een getal is.

Wanneer u een printdriver selecteert, selecteer dan HP in de lijst van fabrikanten en zoek daarna in de lijst Printers de All-in-One print- of faxdriver (als uw model faxen kan sturen en ontvangen met de computer. De modellen staan wellicht onderaan de lijst.

De installatie moet lukken en een scherm met 'Gefeliciteerd' verschijnt wanneer de Wizard printer toevoegen is voltooid. Als het scherm met 'Gefeliciteerd' niet verschijnt of wanneer u de drivers niet kan vinden in de lijst Printers in Wizard printer toevoegen, maak dan de installatie van de software ongedaan volgens de methode beschreven in het HP-document De installatie van de HP All-in-One software ongedaan maken (bpu01843). Zorg ervoor dat u eerst elk hulpprogramma voor opruiming van de software in dat document gebruikt en dat u pas dan de software opnieuw installeert. Als de installatie blijft mislukken, ga dan verder met de probleemoplossing in het HP-document Oplossingen voor de status Verbinding verbroken en het foutbericht "Scanner niet gevonden" voor All-in-Ones die zijn aangesloten op een USB-poort. (bpu01859).

Bron

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan