xp en windows 7 netwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.

arjan445

Gebruiker
Lid geworden
8 okt 2010
hallo mijn broer heeft een windows 7 voor school nu wil ik dat ik via mijn vaders computer (met printer) verbinding werkt dat wel al geprobeerd maar tevergeefs:(:(

Wat wil je nu precies doen, dat je broer kan printen, of dat je gewoon bestanden kan delen?

Heb je ook al dingen gedeelt via de pc's?

Zijn de ip's ook het zelfde dat kan je controleren door dit te doen:
XP: start->uitvoeren(engels run...)->cmd(in tikken)
7: start-> in zoekbar cmd intypen

Zij de ip's het zelfde,zowel controleer als de pc's in de zelfde werk groep staan bij 7 even computer aan klikken dan staat daar onder in beeld werkgroep of workgroup, bij xp moet het zo:
Start->rechtermuisknop op deze computer->eigenschappen->computernaam-> je bent er.

Suc6

Laatst bewerkt:
Re:

Oké laat maar als het niet lukt of als er nog problemen voor doen. Edit: je moet in cmd het commando ipconfig geven. bij beide. als dit staat bij beide dus van getal e dus zo: 192.168.0.x en op andere pc ook: 192.168.0.x en het subnet moet dan 255.255.255.0 zijn bij beide.

Laatst bewerkt:
misschien een probleempje

hallo ik heb mijn computer ook al verbonden is dat een probleem???

gebrobeerd

geprobeerd maar tevergeefs. heb je nog tips?? misschien nog een ding moet je mijn broer zit op niekee dat schermt alles af ook thuis. dus ipconfig helpt niet. maar ik ben ook opzoek naar de webkey. help mij!

vandaag

ik hoef alleen de webkey en klaar als kees. maar hoe vind ik die????

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan