xp eropzetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

ikkeenjij

Gebruiker
Lid geworden
23 feb 2008
hallo ik wil op een nieuw systeem mete een lege hd winxp zetten maar nou wil dat niet lukken als ik de comp aanzet wil de het iso bestand niet starten vanaf de dvd
hoe kan ik dit oplossen?

ISO bestand kun je ook niet mee opstarten. Een ISO is een image van een cd/dvd en dient als image gebrand te worden, zodat je de oorspronkelijke cd/dvd weer hebt.

als ik hem brand als iso pd de dvd is het dan een iso of wordt he dan een normale dvd?
barnd met poweriso

Je brand het toch niet als los ISO bestand op de cd/dvd?

ja ik klik het iso bestand aan en klik dan op branden
of doe ik het nou verkeerd?

Geef eens een screenshot van de cd in verkenner. Mogelijk is de ISO niet bootable, waardoor je niet vanaf cd/dvd kan opstarten.

Uit de handtekening van dnties;

Schermafdruk bijvoegen : van Volledig scherm : [PrtScn] knop; van alleen het actieve venster : [Alt][PrtScn] toetscombinatie
Start -> Uitvoeren -> mspaint.exe, Bewerken -> Plakken, Bestand -> Opslaan als -> [Bestandstype: JPEG] + naam invullen
Uploaden via de Paperclip knop bij aanmaak van een bericht. Daar Bladeren kiezen, bestand opzoeken, dan Uploaden knop, dan Sluit venster

opgelost dvd speler was niet meer goed met een andere dvd speler starte hij gewoon op
bedankt voor de hulp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan