XP eroverheen geinstalleerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

bas9

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
12 jun 2003
Berichten
1.248
Hoi medehelpmijers,

mijn buurman heeft xp gewoon over xp heen geinstalleerd,

maar hij heeft ne een groot probleem, hij kan namelijk via document en setting niet meer in zijn map ( ronald is zijn gebruikersnaam) komen.

omdat hij een eigen zaak heeft en hier alles in deze map voor hem van levensbelang is, snappen jullie de ernst van deze situatie

hij krijgt de melding dat de map niet toegankelijk is.

het gaat om een aldi( medioncomputer) computer
hij heeft met het eroverheen installeren een administrator aangemaakt en daar zijn wachtwoord ingevoerd van zijn gebruikersnaam van de eerste ( voorgeinstalleerde) installatie.

bvd
 
En hij kan nog wel met de verkenner in die map komen.
Dan gewoon alles naar een andere map kopieeren.
 
gaat niet lukken, kopieren wel,maar dan kan ik evengoed niet in de map komen.:rolleyes:
 
Als je in die map kunt komen met de verkenner dan kun je de bestanden toch naar een andere map kopieeren.
bv het bestand test.txt kopier je dan naar de map nieuw.
 
Hint: link even kopieren naar je Adresbalk, link is niet compleet onderstreept, dit is foutje van Microsoft :)
 
Geplaatst door puppie
Als je in die map kunt komen met de verkenner dan kun je de bestanden toch naar een andere map kopieeren.
bv het bestand test.txt kopier je dan naar de map nieuw.

ik kan juist NIET in die map komen, anders had ik wel via alles selecteren de boel naar een andere gebruiker/map gekopieerd en jouw optie gevolgd:(
 
Als het goed is kun je als administrator inloggen en dan eigenaar van de map worden. Was een paar dagen geleden nog een soortgelijk topic over.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan