XP fingerpint (TOSHIBA)

Status
Niet open voor verdere reacties.

ane lenstra

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2007
Ik heb hier een Toshiba laptop liggen met ingebouwde fingerprint. Weet iemand hoe ik deze kan gebruiken om in te loggen met fingerprint?

Heb je dan extra software nodig? Of moet je dit ergens instellen? Ik kom er (met behulp van Google) helaas nog niet uit

re

als er windows vista is op geinstaleerd dan hoef je hiervoor geen extra software aan te kopen .

je moet gewoon een nieuw gebruikers account aanmaken met de rechten die je kiest en dan de vingercontrole inschakelen de pc zal dan vragen om lanzaam over de sensor te gaan hij zal dit 2 maal vragen . indien je dit hebt gedaan dien je uit te loggen en in te loggen onder de aangemaakt account met de vinger herkenning je kan ook dubbele beveiliging doen een wachtwoord + vingerherkenning personlelijk vind ik de vinger herkenning niet zo goed want de sensors gaan rap kapot ik heb er ervaring mee de eerste pc die ik verkocht in media markt met deze sensors kwamen nog al rap terug vanwege de defecte sensors en zorgen voor problemen in de opstart bios promt .

Grt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan