xp firewall verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

arnieboyke

Gebruiker
Lid geworden
27 jan 2003
Hoe verwijder ik XP firewall. Ik heb deze firewall afgesloten en krijg nu bij het opstarten steeds een melding: Uw computer loopt kans op ..... met het firewall logo onderaan naast mijn klokje.

Is het mogelijk om de xp-firewall kompleet te verijderen uit het systeem.

ik heb de firewall al volledig uitgeschakeld via systeembeheer/services/ windows Firewall....

Alvast bedankt :thumb:

arnieboyke zei:
Hoe verwijder ik XP firewall. Ik heb deze firewall afgesloten en krijg nu bij het opstarten steeds een melding: Uw computer loopt kans op ..... met het firewall logo onderaan naast mijn klokje.

Is het mogelijk om de xp-firewall kompleet te verijderen uit het systeem.

ik heb de firewall al volledig uitgeschakeld via systeembeheer/services/ windows Firewall....

Alvast bedankt :thumb:

Bij services, beveiligingscentrum, die geeft dat aan.

Wellicht kan je daar de melding uitzetten maar de firewall verwijderen gaat niet, deze is onderdeel van SP2.
Overigens als jij een andere firewall instaleert krijg je deze melding ook niet meer en het lijkt mij toch dat je een firewall neemt!!

Ik zit momenteel met een draadloos netwerk. Ik heb via Shields-up ( denk dat dit een redelijk betrouwbaar resultaat geeft), m'n PC laten testen en deze gaf volledig stealth aan.

Dus momenteel is m'n PC vrij goed beveiligd tegen aanvallen van buitenaf.

Corrigeer me maar als ik het fout heb !!!!!! :o

Je zegt het zelf al....van buitenaf......
Een firewall controleert ook programma's die vanuit je PC het internet op willen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan