Xp gebruikersscherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

jackp

Gebruiker
Lid geworden
7 apr 2007
Hallo ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Als ik mij als gebruiker afmeld op mijn laptop kom ik in het scherm waar de gebruikers van de laptop staan. Laat ik de laptop zo staan of klap het scherm dicht dan komt na een paar minuten de schermbeveiling op met het daarbij horende muziek geluid. Aangezien dit best irritant is wil ik dit verrranderen. Nu is mijn vraag waar kan ik de instellingen van deze schermbeveiliging wijzigen? Is dit wel mogenlijk?
Heb een Sony vaio laptop type vgn-n11s.

Alvast bedankt. Jack

Dit kan in het configuratiescherm: beeldscherm: tablad schermbeveiliging en dan je de uwe op geen zetten of op iets anders en de tijd instellen.

gebruikersscherm

Het gaat om het scherm dat ik krijg als geen gebruiker actief is, dus als alle gebruikers afgemeld zijn. Het scherm waar je de gebruiker kunt kiezen. Niet de achtergrond van mijn gebruikers profiel. Daar zit een scherm beveiliging op met muziek deze wil ik verranderen.

Mijn antwoord gaat over de schermbeveiliging en niet over het de achtergrond van je beeldscherm.

Ja bedoel ik ook sorry:o . staat er in iedergeval niet tussen zijn alleen de instllingen van mijn gebruikers profiel.

Dan moet je eens als hoofdgebruiker inloggen ofwel als administrator.
Jij als gebruiker hebt misschien maar beperkte rechten;

ik ben hoofdgebruiker op de laptop, maar hoe meld ik mij aan als administrator? Ik heb daar niks ingesteld of zit dit standaard erop?

Bijgevoegd bestand uitpakken en uit de map halen en bv op je bureaublad zetten.
Als je nu er op klikt met de muis dan wordt je wel afgemeld (wachtwoordscherm) maar je programma's blijven wel actief....
Deze heb ik ooit een keer gemaakt omdat ik me wel wou afmelden maar niet helemaal (programma's blijven actief)

Bijlagen

ik ben hoofdgebruiker op de laptop, maar hoe meld ik mij aan als administrator? Ik heb daar niks ingesteld of zit dit standaard erop?
Als hoofdgebruiker kan je ook wijzigingen aanbrengen.

Bijgevoegd bestand uitpakken en uit de map halen en bv op je bureaublad zetten.
Als je nu er op klikt met de muis dan wordt je wel afgemeld (wachtwoordscherm) maar je programma's blijven wel actief....
Deze heb ik ooit een keer gemaakt omdat ik me wel wou afmelden maar niet helemaal (programma's blijven actief)
Wat doet dit prog juist?

Dit meldt je af in windows maar zodanig dat je programma's actief blijven maar wel het inlogscherm krijgt, het is eigenlijk geen programma het is een snelkoppeling die verwijst naar een bestand in je windows32 map, gebruik dit al jaren

Dat is niet wat ik vraag. Als ik in het wachtworden scherm zit en laat de laptop staan dan komt daar een schermbeveiliging op die anders is dan de schermbeveiliging die ik of mijn vriendin in de accounts hebben. Deze schermbeveiliging wil ik verranderen ik vind deze alleen nergens, zie alleen de schermbeveiliging van mij of mijn vriendin.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan