xp geen beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

lars9999

Gebruiker
Lid geworden
19 aug 2004
een vriend van mij wilde xp op nieuw installeren xp stond er al op en heeft toen zonder die te verwijderen het nog een x willen installeren maar als xp nu opstart zie je eerst het standaard opstart scherm en dan zie je wat groen en dan geen beeld meer xp doet het wel je kunt inloggen en afsluiten maar geen beeld heb win 98 geinstalleerd dan heb je wel beeld en als ik dan xp upgrade er over gooi doet ie niks meer heb zelf al heel de comp geformateerd ook dit helpt niet wie weet hoe dit kan komen

Beste Lars, kun je de volgende keer leestekens en hoodletters gebruiken? Dat leest voor iedereen een stuk makkelijker en helpt het eerder oplossen van je vraag.

Heb je al geprobeerd een driver voor je videokaart te installeren? Als je even vermeld wat voor een type het is, dan kan ik wel een linkje geven. Dan nog wat anders: het is niet handig om XP te installeren en er dan "overheen" een nieuwe versie te installeren. Je kunt beter eerst de pc formatteren en dan XP opnieuw installeren. Nu is er kans op foutmeldingen/ fouten in het systeem.

P.S. Welkom op helpmij!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan