XP geformateerd geen internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

ctp1992

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2007
Berichten
9
hi, ik had laats mijn PC geformateerd(?) maar nu heb ik er geen internet op weet iemand meschien hoe ik dat er op moet zetten?

hatelijk dank en let niet op men spelling:p
 
Heb je wel opnieuw drivers geïnstalleerd? Eerst de chipset drivers en dan de andere. En dan moet het helemaal goed komen.
 
Ja, dat denk ik wel te weten. Alleen is het zonder nadere informatie redelijk koffiedik kijken;
- is het draadloos of bedraad internet?
- hoe ziet apparaatbeheer eruit? (Cirkels met kruizen erin en / of uitroeptekens?
 
Heb je wel opnieuw drivers geïnstalleerd? Eerst de chipset drivers en dan de andere. En dan moet het helemaal goed komen.

uhhh hoe moet ik die drivers instaleren? ik heb daar geen cds voor


mijn bedrading is bedraad internet en wat bedoel je met apperaatbeheer?
 
Kijk eens in configuratiescherm of typ in de Help van Windows 'Apparaatbeheer'.
 
sorry ik kan apparaatbeheer niet vinden zou u kunnen uitleggen hoe ik daar kom?

nog bedankt voor allehulp!
 
Rechtermuisknop op deze computer

Klik op de tabblad hardware en dan op de knop apparaatbeheer

daar zie je alle hardware staan.

Hardware waar een gele uitroepteken bij staat of onbekend apparaat werkt niet.

Wanneer je een merk computer hebt bv hp of packardbell

Kun je op een computer waar wel internet opstaat naar de website van de fabrkant gaan en daar naar de support pagina gaan.

Op de support pagina vul je de type computer in en je krijgt meteen alles te zien.

Wanneer het een zelfbouw is moet je weten wat erin zit.

Of je download een tool die dat kan, of je haalt de kast open

Ik meende dat hwinfo32 een tools is omdat te kunnen zien
 
Rechtermuisknop op deze computer

Klik op de tabblad hardware en dan op de knop apparaatbeheer

daar zie je alle hardware staan.

Hardware waar een gele uitroepteken bij staat of onbekend apparaat werkt niet.

Wanneer je een merk computer hebt bv hp of packardbell

Kun je op een computer waar wel internet opstaat naar de website van de fabrkant gaan en daar naar de support pagina gaan.

Op de support pagina vul je de type computer in en je krijgt meteen alles te zien.

Wanneer het een zelfbouw is moet je weten wat erin zit.

Of je download een tool die dat kan, of je haalt de kast open

Ik meende dat hwinfo32 een tools is omdat te kunnen zien

hey bedankt voor alle informatie! op het moment heb ik geen usb stick om hwinfo op men computer te zetten dus helaas maar ik neem aan dat ik dat programma moet gebruiken om te kijken welke drivers er op men comp staan en die uptedate? heb ik daarna gewoon internet of moet er dan nog meer dingen gebeuren?
 
Daarmee kun je zien welke hardware je hebt en sla/schrijf je op en zoek je de drivers op.

Het makkelijkst is wanneer je eerst je netwerkkaart opzoekt welke dat is en naar de site gaat van de fabrikant.

En wanneer je netwerkkaart werkt kun je op je pc de rest van het internet downloaden

Meestal wanneer je het in google invult is het direct raak.
 
Als je dat doet wat LEES je dan wat 'zegt' Windows wat je moet doen om in APPARAATBEHEER te komen?

sorry de help van windows zegt dat het niks kan vinden als ik apperaatbeheer in type maar dat maakt op het moment niet veel uit want ik moet even een USB gaan komen en dan ga ik proberen wat bart zij en hopen dat het me lukt

als het luckt dan spreek ik jullie niet meer dus egt bedankt voor de hulp! en als het niet luckt en kom ik morgen weer om hulp schreeuwen :p

tyvm en hopelijk niet tot morgen>.>
 
sorry de help van windows zegt dat het niks kan vinden als ik apperaatbeheer in type maar dat maakt op het moment niet veel uit want ik moet even een USB gaan komen en dan ga ik proberen wat bart zij en hopen dat het me lukt

als het luckt dan spreek ik jullie niet meer dus egt bedankt voor de hulp! en als het niet luckt en kom ik morgen weer om hulp schreeuwen :p

tyvm en hopelijk niet tot morgen>.>

Niet apperaatbeheer, maar apparaatbeheer.
 
owke hier ben ik weer ik had hwinfo32 gebruikt om te kijken welke drivers ik moet update maar ik kan nergens mijn netwerkkaart vinden weet iemand mechien waar dat staat?
 
Met HWINFO32 kun je de gevonden apparaten exporteren naar een text bestand.

Zou je dar hier kunnen posten?
 
owke hier ben ik weer ik had hwinfo32 gebruikt om te kijken welke drivers ik moet update maar ik kan nergens mijn netwerkkaart vinden weet iemand mechien waar dat staat?
In apparaatbeheer !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
In apparaatbeheer !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wanneer je netwerkaart niet geinstalleerd is kun je niet makkelijk in apparaatbeheer zien wat voor merk/type het is.

Mensen met meer ervaring kopieeren de device id en zoeken het op met google
 
Wanneer je netwerkaart niet geinstalleerd is kun je niet makkelijk in apparaatbeheer zien wat voor merk/type het is.

Mensen met meer ervaring kopieeren de device id en zoeken het op met google

Nee, idd. maar ik heb nu al tig keer gevraagd om de resultaten van app.beheer (screendump). Ik geef het op !
ctp1992 : ik hoop dat je eruit gaat komen!
 
Laatst bewerkt:
als het helpt kan ik ook apparaatbeheer poste heb het net pas gevonden:p
 
Nou vooruit dan maar: klik de desbetreffende tab open, maak een screendump en post 'm hier.
Eén ding: als er vervolgvragen / adviezen komen, voer die dan svp letterlijk uit voordat je terugpost en dat geldt niet alleen voor mijn adviezen, maar in zijn algemeenheid voor alle adviezen die je hier krijgt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan