XP geheel opschonen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

gebruiker220

Banned
Lid geworden
19 jan 2002
Berichten
967
Hoi allen

We hebben een vraag:
We hebben er een englstalige versie van XP op zitten (dat is al raar) en willen naar de nederelandse versie.
Tevens willen we de xp installatie geheel opnieuw doen (schone instal)

Hoe kunnen we dat het beste doen?

Graag jullie hulp?:thumb:
 
Ja dat zou ik ook zeggen of je installeert Windows Xp engelstallig en download dan het taalpakket voor nederlands. anders moet je me ff mailen kheb namelijk de cd met andere talen voor xp thuis liggen ;).
 
Ja dat zou ik ook zeggen of je installeert Windows Xp engelstallig en download dan het taalpakket voor nederlands. anders moet je me ff mailen kheb namelijk de cd met andere talen voor xp thuis liggen ;).


Ik dacht dat dat alleen maar met vista ultimate kon? zo'n taalpakket! Waar haal die vandaan dan??
 
Ik dacht dat dat alleen maar met vista ultimate kon? zo'n taalpakket! Waar haal die vandaan dan??

lol vraag me neit waarvan maar kheb hem. khem namelijk mijn pc in duitsland laten samenstellen en die duitser installeren dat natuurlijk op het engels dus kreeg ik er een homemade cdtje bij waar alle taalpakketen opstaan voor xp.
 
lol vraag me neit waarvan maar kheb hem. khem namelijk mijn pc in duitsland laten samenstellen en die duitser installeren dat natuurlijk op het engels dus kreeg ik er een homemade cdtje bij waar alle taalpakketen opstaan voor xp.


Dat is handig! Werkt het ook? al getest naar een Ned. versie?
 
Bedank voor de tip!:thumb:
Het zal vast wel ergens te downloaden zijn via torrents of nieuwsgroepen. Ik dacht altijd dat het niet kon. Dus was wel verbaast.;)
 
Bedank voor de tip!:thumb:
Het zal vast wel ergens te downloaden zijn via torrents of nieuwsgroepen. Ik dacht altijd dat het niet kon. Dus was wel verbaast.;)

daar zijn we voor he :) info sharen.

Kkan je ook wel een kopietje maken van de cd en je opsturen
 
Bedankt voor het aanbod:thumb:

Ikzelf heb het niet nodig:p Ik heb al nl versies van xp en vista.
Maar je hoort regelmatig van mensen die dit graag zouden willen hebben. Zo ook de xd denk ik.
 
Bedankt voor het aanbod:thumb:

Ikzelf heb het niet nodig:p Ik heb al nl versies van xp en vista.
Maar je hoort regelmatig van mensen die dit graag zouden willen hebben. Zo ook de xd denk ik.

als je zo ooit hoort stuur ze maar naar mij ;) :p ofzo
 
Hoi

Ik had geen bericht gekregen dat jullie gepost hadden maar heb gereageerd naar Foxtrot, dus wacht ik dat even af. Thanks:thumb:
 
Hoi

Ik had geen bericht gekregen dat jullie gepost hadden maar heb gereageerd naar Foxtrot, dus wacht ik dat even af. Thanks:thumb:

Beste godfather,

Ik kan jouw geen mail sturen omdat ik geen amil adres van je heb en ik kan je geen prive bericht versturen omdat ik geen verenegingslid ben. Maar om je vraag te beantwoorden nee, ik heb geen nederlandse versie van XP maar ik kan je wel een kopietje maken van het taalpakket. en je die dan opsturen via een brief. (gratis).

Mocht je verder met mij contact op willen nemen doe dit dan even met het emailadres: Drumboy122@hotmail.com.

Thx
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan