XP geherinstalleerd en nu is ie supertraag

Status
Niet open voor verdere reacties.

lightsage

Gebruiker
Lid geworden
19 feb 2007
Ik heb XP geherinstalleerd omdat ie een blauw scherm had bij het opstarten. Nu start hij wel weer maar is hij supertraag. Waar kan dit door komen en hoe maak ik hem weer "snel"?

Kijk bij apparaatbeheer welke apparaten een geel uitroepteken hebben. Download de drivers van de site van de fabrikant of haal ze van het cd'tje van je pc (van de retailer) of die van je moederbord (die zijn alleen voor onboard apparaten). Ook als je zoekt met google is er vaak veel te vinden.

Succes

Is het de harde schijf enzo waar je drivers voor moet installeren anders lost het niks op. (Ik heb geen flauw idee waar ik drivers vandaan moet halen heb de pc gekregen zonder schijfjes)

Is het de harde schijf enzo waar je drivers voor moet installeren anders lost het niks op. (Ik heb geen flauw idee waar ik drivers vandaan moet halen heb de pc gekregen zonder schijfjes)

ff lezen doet wonderen :) Je moet kyken bij apparaatbeheer(rechter muis op deze computer -> Eigenschappen -> Apparaatbeheer of windowsteken+R) en dan kijk je welke dingen een geel uitroep teken hebben, dan google je even ernaar of je kijkt bijv naar je geluidskaart fabrikant hun site en daar zoek je de driver ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan