XP geweldig ????

Status
Niet open voor verdere reacties.

bruno-01

Gebruiker
Lid geworden
22 aug 2002
Berichten
691
Hoe langer ik XP gebruik ( enkele maanden) hoe trager het allemaal wordt. Wat en waar van alles wordt opgeslagen weet ik niet maar soms verlang ik weer naar 98. Kan iemand mij vertellen waar ik bv kan zien welke programma's er tijdens opgestarten worden ingeladen en vooral...hoe zet ik deze uit. Als je gaat zoeken bij de zoekfunctie op alleen "afbeeldingen"' schrik je je rot als je ziet wat er allemaal in je pc zit.
Temp bestanden opruimen doe ik al vaak maar ik heb het gevoel dat er een hoop onnodige balast mee draait.
Misschien kan iemand mij op bovengenoemde vraag een eenvoudig antwoord geven en me niet naar een of andere directory stuurt waar ik nog nooit van heb gehoord.
 
Ga naar Start-->uitvoeren -->type msconfig en ga naar opstarten en vink uit wat je niet nodig hebt.
 
HaHaHa

Suc6 Ik heb het opgegeven
'k heb een pentium 3 550 intern kabelintern en nog is die langzamer als mijn oude pentium 75
totdat ik weer op w2000 terugging heerlijk need for speed nu heb ik alleen een hele dure onderzetter voor mijn koffiemok (een Originele windows Xprut cd)
zoals gezegd nogmaals heel veel succes
 
Van mij ook succes gewenst.
Net windos XP opnieuw geinstalleerd na een zeer serieuze crash.
Zou echt w2000 proberen als je het beschikbaar hebt.
 
kosmos right

Ik kan kosmos alleen maar gelijk geven na een jaar knoeien was voor mij de maat vol XP is geschikt voor koffie mokken standaard niet voor intensief gebruik
 
Ik zie Windows XP ook niet als een OS dat uitermate geschikt is voor snel werken op een pc onder de 1 GHz en 256 MB RAM. XP vreet geheugen en processorkracht, dus je pc moet wel van goede huize komen wil je echt de voordelen van XP ervaren. Op mijn systeem (http://specs.tweak.to/4211) draait het als een zonnetje!

Mijn regel voor een snel systeem:
>1 GHz, >128 MB RAM -> WinXP
>500 MHz, >64 MB RAM -> Win2000
>133 MHz, > 16 MB RAM -> Win98
 
Laatst bewerkt:
Ik zie dat toch anders.

Heb XP draaien op een pIII 550mhz met 512 mb en draait als een zonnetje evenals op een AMD k6 met 256 mb intern die ook als een zonnetje draait.
 
Op mijn Pentium III 500 Mhz. 265 mb draait XP-Pro perfect.
Maar hoe is het met bruno-01 afgelopen ?
 
Ik vind het altijd wel grappig dit soort discussies over besturingssystem

Ik draai zelf ook op dit moment winxp een geuograde versie zelf, dus geen shcone install, ik heb echt geen problemen gehad met snelheidverlies ed zelfs niet met spellen.

daarvoor heb ik winme gehad. ME is volgens de rest van de wereld echt een (piep) systeem, echt nog nooiit probelem gehad

zelf heb ik een PIII 800 met "slechts" 196 mb sdram 133 en xp draait perfect.


maar goed we drijven af van het echte onderwerp, bruno-01 hoe is het nou afgelopen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan