xp hack,voor spellen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

game-master

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 apr 2002
ik zoek een game hack voor windows xp zodat ik alle spellen ken spelen

bron:iemand die ik ken;)

uhm.. waar heb je het over? welke spellen kan je niet spelen?

Om hacks mag hier niet gevraagd worden.
padlock.gif

Idd, wat je vraag ook maar mag betekenen, een game hack is illegaal en dus zal er ook wel zo een slottie op komen. ;)

Ik vind "game hack" een erg breed begrip en niet noodzakelijk illegaal. Maar misschien kan game-master nog even toelichten wat hij bedoelt. Ik neem aan dat hij wel bekend is met de huisregels en weet wat wel en niet mag...

waarom.?

xxxxx xxxxxx xxxx die het bericht heeft ''vraag opgelost'' gezet.En het gaat niet over hacks,zo wordt het genoemd,het is een progje,dat is voor spellen die oud zijn,bij hem gaat het om quake3,en als je dat progje gebruikt,dan kun je dat spel weer spelen,een soort path,of fix.

Laatst bewerkt door een moderator:
Kan je je voorstellen dat we niet helemaal begrepen wat je bedoelt? Schelden hoeft nou ook weer niet, kleine moeite om hem weer op "niet opgelost" te zetten of niet? :confused:

Dat je zo'n reactie krijgt ligt gewoon aan jezelf. Stel je vraag dan duidelijk, en met een eventueel voorbeeld. Als je dat niet doet, krijg je zo'n antwoord met alle gevolgen van dien.

Re: waarom.?

Geplaatst door game-master
***** ****** **** die het bericht heeft ''vraag opgelost'' gezet.En het gaat niet over hacks,zo wordt het genoemd,het is een progje,dat is voor spellen die oud zijn,bij hem gaat het om quake3,en als je dat progje gebruikt,dan kun je dat spel weer spelen,een soort path,of fix.

Dat is ook geen hack, maar een compatibiliteits-patch.

Hack

Utilitie voor het achterhalen van wachtwoorden. Dit kan zijn van een WP-document of van een toegangscode voor de beheerder van een netwerk. Reden om een hack te gebruiken is dat je een wachtwoord bent vergeten van een document of je wilt dezelfde rechten hebben van de desbetreffende beheerder.

Hacken

Creatief, bevlogen en onderzoekend met computers of met techniek in het algemeen bezig zijn.
Computers of de beveiliging van software kraken.

Laatst bewerkt door een moderator:
Re: waarom.?

Geplaatst door game-master
dikke ter*ng drol die het bericht heeft ''vraag opgelost'' gezet.En het gaat niet over hacks,zo wordt het genoemd,het is een progje,dat is voor spellen die oud zijn,bij hem gaat het om quake3,en als je dat progje gebruikt,dan kun je dat spel weer spelen,een soort path,of fix.

Gelieve je taalgebruik fatsoenlijk en netjes te houden.

Quake 3 werkt perfect in XP net zoals vele andere spellen. Er is _geen_ hack voor XP.. je zal wel een patch bedoelen o.i.d.

@Game-master

Zou je weer ff je respons willen geven.

Welke spellen doen et dan niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan