computerexpert
Gebruiker
- Lid geworden
- 19 jun 2006
Ik wil hier een pc pentium 4 3,0 GHz 2gb ram en 2 schijven 1 van 80 gb en 1 van 250 ik wil graag op de 250 gb schijf 2 partities 1 van 100 en de rest het overige en die 80 gb moet gewoon 80 blijven. Dit is niet zo erg dat lukt me allemaal wel als ik in het goede scherm kom maar daar kom ik niet. als ik de pc laat booten van de cd en naa een 10 minutten wachten heeft ie eindelijk alle drivers geinstaleerd waaronder 50 scsi drivers terwijl er geen scsi kaat in zit, en dan geeft ie een blauw scherm met de fout code 0x000000713. ik heb ook al geprobeerd de schijven in mijn externe hd te stoppen en te formatteren en vervolgens de schijfcontrole erover heen gegooid en hij zegt dan dat ie geen fouten heeft gevonden. Ik heb ook geprobeerd de ide kabels te wisselen maar het zelfde effect.
Dus even in het kort: ik heb een pc wil hem herinstaleren maar na het instaleren van de drivers geeft hij een blauw scherm met de fout code 0x000000713.
Kan iemand me helpen?
M.V.G.
computerexpert
ps. en geef geen commentaar op mijn naam ik weet echt niet alles
Dus even in het kort: ik heb een pc wil hem herinstaleren maar na het instaleren van de drivers geeft hij een blauw scherm met de fout code 0x000000713.
Kan iemand me helpen?
M.V.G.
computerexpert
ps. en geef geen commentaar op mijn naam ik weet echt niet alles