XP Herinstallen lukt niet Sparrow.sys error

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nature

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 dec 2007
Hey luitjes,

Ik heb een leuk probleempje met mijn laptop:eek:

Na een tripje naar een chinese website voor mijn werk heb ik een leuk virus opgelopen op mijn laptop. Deze trojan heb ik wel is vaker gehad en kreeg hem altijd snel weg als je er op tijd bij was en een virus scan draaiende had, Helaas ditmaal niet.

Heb toen 2 full scans gedaan
1X mc affee
1X Pctools anti virus.

Maar het mocht niet baten dus zat er niets anders op dan mijn Xp te her instaleren. Was de pc toch al aan toe.
Heb de XP Cd erin gestopt maar ver kwam ik echter niet kreeg een Sparrow.sys error // beschadiging. Ik dacht eerst dat het aan de Cd lag die een beetje bekrast is dus heb ik mijn andere XP cd erin gestopt die gloed nieuw is maar krijg dezelfde error.

Ik zat te denken aan het formateren van de PC met een Fdisk maar dat zal niet gaan aangezien ik geen Floppy drive heb.

Laptop model:
Toshiba Satalite pro A40 dacht ik

Heeft er iemand een idee hoe ik mijn pc kan formateren en windows XP er toch opneiuw op kan zetten ?

Heb trouwens ook partition magic geprobeerd om de C partitie weg te gooien. Didnt work either. :mad:

** het liefst hou ik mijn D schijf bestanden wel:)

Laatst bewerkt:
Sparrow.sys heeft niets met een virus te maken met met een SCSI-adapter

Nature, mocht je over een usb stickje beschikken, maak deze dan bootable met een dos versie, plak er vervolgens fdisk bij en start hier mee op.
Op de volgende site vind je genoeg info over bootdisk
www.bootdisk.com

Nature, mocht je over een usb stickje beschikken, maak deze dan bootable met een dos versie, plak er vervolgens fdisk bij en start hier mee op.
Op de volgende site vind je genoeg info over bootdisk
www.bootdisk.com

Heb het geprobeerd.

De pc wil deze niet als eerst aflezen. dus kom niet verder:(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan