XP herkend geen sata hdd HP 550 notebook

Status
Niet open voor verdere reacties.

mustang9

Gebruiker
Lid geworden
13 feb 2006
Beste lezers.

Ik heb een HP 550 notebook pc met standaard vista. Ik wil er graag xp op zetten maar de setup van xp pro herkend geen sata hardeschijf.

Ik heb een Hitach 5K250-120 hardeschijf maar ik kan geen drivers vinden. Ook op de site van HP vind ik wel een storage driver maar deze is volgens mij voor iets anders dan wat ik zoek.

Iemand een tip? Ik heb deze:

http://h20000.www2.hp.com/bizsuppor...eId=321957&prodSeriesId=3764998&lang=nl&cc=nl

O ja de herstelpartitie is weg en ik heb ook geen recovery schijven meer en ook geen downgrade mogelijkheid. Maar heb wel een oroginele XP Pro 32bit.

@Maikelh: Waar heb je het over? de harddisknaam omzetten? ik ben benieuwd, vertel

@Maikelh: Waar heb je het over? de harddisknaam omzetten? ik ben benieuwd, vertel

nou ik bedoel je kan in je bios je HD omschakelen van sata naar dhi of zo iets iedergeval moet je de 2de pakken en dan kan je xp er opzetten heb ik vandaag ook gedaan

sorry voor me late recatie :

gr maikel

nou ik bedoel je kan in je bios je HD omschakelen van sata naar dhi of zo iets iedergeval moet je de 2de pakken en dan kan je xp er opzetten heb ik vandaag ook gedaan

sorry voor me late recatie :

gr maikel

hallo
waar vind ik dat in de bios?
gr xxpetxx

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan