XP herkend webcam na reboot niet meer van Trident Analog Video.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rambouzi

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2005
Ik word er GEK van :shocked:

Ik heb een XP PC met 2 webcam's. De eerste is gekoppeld aan een draadloze ontvanger die via USB is aangesloten. Een 'Trident Analog Video'. De 2 is net zo iets, een 'Grabster AV 350 capture'. Die 2e is later aangesloten en sinds dien heb ik een probleem waar ik gestoord van wordt en geen oplossing kan vinden.

ALS hem me al lukt (na uuuuren klooien) de Trident aan de praat te krijgen, dan kan het de driver weer niet vinden na een reset van de PC. Ik krijg elke keer na het verwijderen van de driver de melding "Can not Start this Hardware" en "the device cannot start. (code 10)". Terwijl alles voor de reboot nog goed werkte. Ik heb de juiste driver voor XP.

De driver via Device-Manager un-installen en opnieuw installeren helpt niet. het lijkt er op dat Windows Drivers door elkaar gooit of zo, of gewoon niet echt weg gooit maar toch weer de verkeerde pakt.

Ik heb ALLES al geprobeerd...denk ik. Alles unistallen, dan stuk voor stuk aansluiten, tig keer opnieuw booten en weer Un-installen en installeren dan weer alles opnieuw er af er op....en NOG werkt het niet....Je snapt ik wordt er GEK van!!

Dus HEEELP!!!

Snap je het een beetje? Ik niet.... maar als je tips hebt...heeeel graag.

Dank!!

tja... heb ik ook met mijn webcam, bij windows 7 zou hij hem meteen moeten vinden en instaleren zonder extra drivers

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan