XP herkent geen nieuwe hardware (meer)

Status
Niet open voor verdere reacties.

smalders

Gebruiker
Lid geworden
29 jan 2009
Beste mensen, ik zoek al een paar dagen naar iemand met hetzelfde probleem als ik maar omdat het iedere keer NET even anders is start ik toch maar een nieuwe vraag.;)

Ik heb een Dell Dimension 8300 PC uit 2004 die het prima doet eh...deed. In januari kocht ik een mobiele externe harde schijf (Freecom Toughdrive) en die deed het in het begin prima. Tot ik er van de een op andere dag niets meer op kreeg. Afijn, dat verhaal is verholpen maar sindsdien herkent mijn PC geen externe harde schijven meer.
Ik krijg de melding dat er nieuwe hardware gevonden is maar daarna staat er dat deze hardware niet geinstalleerd kan worden.
Tussendoor is de knoopcelbatterij ook nog vervangen maar hierbij heb ik verzuimd mijn BIOS instellingen te noteren, dus dat zou er misschien iets mee te maken kunnen hebben, hoewel ik de problemen al eerder had. (maar ja, het batterijtje was bijna leeg dus je weet nooit) Ondertussen heb ik een tweede harde schijf in mijn bezit gekregen die hij ook niet herkent, het is om gek van te worden. In apparaatbeheer staat hij overigens WEL.
Iemand?

Groetjes,
Sandra

Hoi Sandra,

Heb je al geprobeert om de drivers voor externe harde schijven te deïnstalleren in apparaatbeheer, vervolgens opnieuw op te starten en kijken of hij nu opnieuw de drivers kan installeren. Dit wil af en toe nog wel eens het probleem verhelpen.

groetjes Redmar

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan