xp home niet te installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Greg Wermuth

Gebruiker
Lid geworden
6 nov 2000
Hoi, ik heb een probleem met mijn computer(XP home). Nadat mijn zoon ad aware had gebruikt, wat een prachtig progje is dat toch zei ik nog, startte hij niet meer op. Alles ten einde raad geformatteerd, maar nu krijg ik de xp cd niet opgestart via de cdrom speler. Overigens doet mijn zoon dat alles, hoe dit op te lossen.Hij had ook zitten rommelen in de bios(wat weet ik niet) Bedankt voor jullie reacties, groet Greg.

heb je de bios ook aangepast op cdrom.

hallo bedankt voor de snelle reacties, ik zal mijn zoon snel eens vragen om jullie suggesties ter hand te nemen. Ik hou jullie op de hoogte. Nogmaals bedankt Greg.

Ik heb zo het idee dat je zoon al wat meer aan het rommelen is geweest :D AdAware kan zo'n rampspoed echt niet teweeg brengen.
Bovendien had je in dat geval gewoon via de veilige modus het systeem terug kunnen zetten naar de dag ervoor.

Je hebt het over geformatteerd maar je hebt het ook dat je de XP-cd niet kunt opstarten.

Als er nog niet geformatteerd is kom dan nog even terug. Misschien kunnen we de boel terugdraaien naar gisteren of zo.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan