xp home nl voor tweede keer inst.

Status
Niet open voor verdere reacties.

brbr

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2002
Berichten
1.768
Ooit had ik de originele xp home nl op mijn pc draaien en door een dwaling van mij zelf (erg stom) heb ik toen een crack van xp prof geinstalleerd. Van die prof wil ik nu af en de originele xp weer installeren. Mijn vraag: wordt er een identificatie of registratie-nummer gevraagd tijdens het installeren van xp home nl.
 
Als u de originele cd van winxp home hebt, is er toch geen enkel probleem.
 
reactie xp installeren

Wordt er een nummer gevraagd tijdens het installeren?
Ik weet namelijk niet of ik het nummer nog heb. Het installeren gebeurt dus op de zelfde pc wel te verstaan.
 
Laatst bewerkt:
Dat nummer heb je inderdaad nodig. Dit kan staan op uw PC (achteraan of zijkant) of op uw CD zelf, of op uw CD hoesje.
 
Geplaatst door JKoelman
Ja!

Ik heb zelf een recovery CD van XP Home en daar wordt ie niet gevraagd. Kan in dit geval dus gewoon installeren.
 
Recovery CD's gebruiken dit vaak niet omdat ze simpelweg toch maar op één PC te gebruiken zijn.
Tijdens installatie (schoont) wordt het in principe wel gevraagd ja.
 
Als je het programma belarc installeert krijg je alle key's te zien die op je pc zijn ingevuld, ook die van windows. Nu kun je hem overnemen. (Die staan net onder de helft van de pagina) Deze key zal denk ik alleen niet werken voor de home versie.

http://www.belarc.com/Programs/advisor.exe
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan