XP Home of pro?

Status
Niet open voor verdere reacties.

kromme

Gebruiker
Lid geworden
29 mei 2003
Berichten
347
Heb een nieuwe Pc gekocht waar standaard Xp Home op stond. Ik heb geformatteerd en Xp Pro erop gezet. Nu zie ik een partietie staan waar volgens mij nog steeds bestanden opstaan van Home. Ik heb net geformatteerd en heb er alleen een virusprogje opgezet maar ik zie dat er al 3,5 Gig bezet is op mijn Pc terwijl Pro maar 1,7 in beslag neemt. waar kan ik zien waar bestanden staan van event. Home? Of zijn dat gedeelde bestanden zodat ik die niet kan verwijderen?
Groet
Ger
 
Was de Xp home een voor geinstalleerde Windows, die bij de pc hoort?
Zo ja, dan zijn dat waarschijnlijk je installatie bestanden voor die PC. Daar staat o.a je windows met de licentie.
 
Ja deze was al geinstalleerd. Maar ik weet niet of ik dat eraf kan halen. en zoja waar kan ik die verwijderen?
Ger
 
als ik de prompt open zie ik veel bestanden staan van 2005 maar ook veel van 2001??? De totale windows dir is dus nu ruim 5 Gig groot. Kan ik gewoon de bestanden van 2001 verwijderen of heb ik dan een probleem?
Ger
 
Ik zou niet zomaar dingen gaan verwijderen. Meestal is er bij voor geinstalleerde pc's een verborgen partitie aanwezig waar in de installatie bestanden staan.

Ik heb zelf ook XP PRO, maar heb ook bestanden van 2001 staan, dus zou die niet zomaar verwijderen.;)
 
Dus eigenlijk adviseer je mij om maar niets te doen?
of is er toch een manier?
Ger
 
Vergeet niet dat het Virtuele geheugen en systeem herstel van Windows ook de nodige ruimte inbeslag neemt.
Ik zou nog even niets verwijderen. Je moet toch zeker weten wat wat is.;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan