XP Home start niet meer op

Status
Niet open voor verdere reacties.

CaesarVbm

Gebruiker
Lid geworden
4 okt 2009
Beste denkers,
vorige zondag sluit ik 's avonds mijn pc af. Maandag start ik die weer op alles lijkt normaal te verlopen tot mijn opstart scherm daar moet hij normaal naar een paswoord vragen en dat doet hij net niet meer. ook mijn wallpaper laadt niet. Enkel een leeg blauw scherm met mijn muis aanduider en die werkt nog.
Ik zou nu meteen een format gedaan hebben ware het niet dat ik nog e-mails en adressen eraf moet halen.
Hoe los ik het prob van XP op of hoe recupereer ik al mijn mails en adressen nog??

Start op vanaf de Windows cd
Kies voor de Repair console

type chkdsk /r [enter]
type fixboot [enter]
type fixmbr [enter]

Probeer dan nog eens op te starten

download een mini xp (soort live cd ,waarbij je een compacte xp laadt)

Ik ben ook voorstander van eerst proberen te fixen maar lukt niet via opstart cd. Herstellen aangeduid en wou beginnen formateren. Het is een volledig aangekochte comp van Medion.
De schijf heb ik al aan een 2de pc gehangen, maar ik weet niet waar de Mails en adressen zich bevinden

Ik ben ook voorstander van eerst proberen te fixen maar lukt niet via opstart cd. Herstellen aangeduid en wou beginnen formateren. Het is een volledig aangekochte comp van Medion.
De schijf heb ik al aan een 2de pc gehangen, maar ik weet niet waar de Mails en adressen zich bevinden

welke mail programma gebruik je

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan