XP Home

Status
Niet open voor verdere reacties.

RuudvanderHoek

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 jun 2004
Hallo beste lezers ik ben nieuw op de Helpmij site en heb de volgende vraag ik ben mijn computer van nieuwe Hardware aan het voor zien zeg maar alles behalve de kast kan ik Windows XP Home als die op het oude systeem al geinstalleerd was op nieuw gebruiken of instaleren

Welkom op Helpmij.nl:thumb:. Ik neem aan dat je dus ook het moederbord vervangt? Dan is het wel het best dat je Windows opnieuw installeert. Het schijnt ook te kunnen als je eerst alle oude drivers verwijdert maar dat schijnt niet zo goed te werken.

als je het zelfde merk moederbord en het zelf merk chipset er op koopt is het geen porbleem.

Geplaatst door smilie
als je het zelfde merk moederbord en het zelf merk chipset er op koopt is het geen porbleem.

Tja maar ik denk dat het hier om een computer upgrade gaat. En dan neem je meestal niet een moederbord met zelfde chipset.

Het gaat iederdaad om een nieuw systeem wat kan ik het beste doen in de winkel zeggen dat het niet gaat werken omdat ik me al eens met dit pakket heb geregistreed

je kunt ook het zelfde merk chipset bedoel ik,niet het zelfde type.ik heb mijn moederbord een asus met een intel 845 vervangen door een asus met een intel 875

ik weet niet of je een windows xpcd hebt, zoniet dan wordt het natuurl;ijk lastig. Anders kun je windows gewoon installeren, mischien gaat ie dan met activeren moeilijk doen, maar dan horenw e het wel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan