Ik weet niet hoe en waarom (zoon op PC ?) maar ik heb plotseling het volgende probleem:
Als ik PC opstart start deze op met gebruiker gijs (dat ben ik dus.
Overige gebruikers zijn er niet en nooit geweest.
Het probleem is nu dat mijn email prog (Outlook Express) mij ziet als een geheel nieuwe gebruiker dus zonder ook maar 1 bestaand, bewaard bericht, adresboek, etc. etc. Ook Internet Explorer ziet mij als nieuw mens aan: ik ben mijn geschiedenis en favorieten kwijt.
Ik heb al zitten zoeken en iets met "control userpasswords2 " gedaan maar dit heeft niet tot resultaat geleid.
(overigens zie ik daar dat er de volgende accounts zijn: gijs , administrator en guest)
Hoe krijg ik mijn oude opstartsituatie terug ???
Alvast bedankt voor de assistentie.
Als ik PC opstart start deze op met gebruiker gijs (dat ben ik dus.
Overige gebruikers zijn er niet en nooit geweest.
Het probleem is nu dat mijn email prog (Outlook Express) mij ziet als een geheel nieuwe gebruiker dus zonder ook maar 1 bestaand, bewaard bericht, adresboek, etc. etc. Ook Internet Explorer ziet mij als nieuw mens aan: ik ben mijn geschiedenis en favorieten kwijt.
Ik heb al zitten zoeken en iets met "control userpasswords2 " gedaan maar dit heeft niet tot resultaat geleid.
(overigens zie ik daar dat er de volgende accounts zijn: gijs , administrator en guest)
Hoe krijg ik mijn oude opstartsituatie terug ???
Alvast bedankt voor de assistentie.