xp instaleren fout

Status
Niet open voor verdere reacties.

franssen00

Gebruiker
Lid geworden
4 aug 2006
ik heb een probleem ik had nog een computer ergens staan ik heb die helemaal in orde gemaakt vindt alles enzo geen conflicten maar als ik windows xp wil instaleren alles goed van bestanden laden maar daarna krijg ik altijd een blauw scherm elke keer met professional met home edition ik heb alle kaarten er al uitgehaald enzo alles geprobeerd andere harde schijven andere grafishe kaarten en niets helpt altijd blauw scherm en er staat niet een bepaalde fout ingegeven wat kan hier de oorzaak van zijn

Uit ervaring,ben ik van mening dat dit aan je geheugen ligt,wat niet door XP wordt geaccepteerd.

maar het is het orgineel geheugen van die pc heeft er altijd ingestoken maar heb hem nooit gebruikt tot nu

Zou het toch met andere proberen,komt wel eens meer voor.

Vooral zoals je het probleem omschijft.

Je kan beginnen met 1 latje en zo verder proberen

Kan je de foutmelding niet omschrijven? Je info is te weinig om zomaar aan te nemen wat er fout is... Er staat bij het blauwe scherm meestal wel een nummer in de aard van 0x0000007b of iets anders... Daar zoeken we achter om meer te weten!

ok dit staat er er is een probleem gevonden windows is afgesloten om schade te voorkomen.
als dit de eerste keer is dat u dit scherm ùet de stopfout ziet moet u de computer op virussen scannen.
of nieuwe en vaste schijven controleren
controleer of de vaste schijf op de juiste wijze is feconfugireerd en afgesloten voer chkdsk/f uit om te controleren of de vaste schijf is beschadigd en start de computer opnieiw op

technische informatie

*** stop: 0x0000007B (0xFE26F63C,0xC0000034,0x00000000,0x00000000)

dit staat er er zitten 2 ramblokjes van 64mb in pc100 en heb ook al geprobeerd pc133 128mb die paste ook maar weer hetzelfde

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan