xp installatie alleen bij 1 gebruiker

Status
Niet open voor verdere reacties.

dbijman

Gebruiker
Lid geworden
20 jan 2003
Goedenavond,

Op onze pc thuis heb ik 5 gebruikers aangemaakt op een xp station. Nu heb ik onder mijn naam enkele installaties gedaan, maar deze zijn bij de andere gebruikers niet te vinden.

Nu is mijn vraag of ik voor elke gebruiker een aparte installatie van iets moet uitvoeren?
Of is dit alleen maar bij bepaalde installaties, zo ja hoe zit dit dan met de virusscanner en de windowsupdates?

Alvast bedankt voor de moeite.

En jij bent toevallig beheerder van die computer en de andere gebuikers niet.

Alle 5 de gebruikers zijn beheerder, het gebeurd alleen niet bij alle installaties. Weet jij misschien of dat er bepaalde programma's zijn die je apart moet doen.

net service pack 2 geinstalleerd. Toen ik onder me eigen naam erin ging, kreeg ik een scherm dat alles goed was wat betreft de beveiliging van me pc. Als ik bij 3 andere gebruikers kijk dan staat dat ik helemaal niet beveilig ben, terwijl er bij nog 1 andere precies hetzelfde in staat?????

Als ze alle vijf beheerder zijn dan zou ik via de account administrator de installaties doen.

Dan krijgen alle vijf alle installaties.

dus even inloggen als administrator ctrl = alt= del = del
daar de naam administrator ingeven en als je tijdens de installatie geen wachtwoord hier voor hebt opegeven dan laat je dat leeg en geeft dan gewoon een oke.

Ik ga dit morgenavond proberen, ik laat je het weten zodra ik zelf weer wat weet.

In ieder geval alvast bedankt voor je antwoord

oke en suc6. :D

Hallo,

Uiteindelijk heb ik de installatie gewoon via mezelf uitgevoerd en deden ze het bij de andere gebruikers ook.

De rest zal ik in het vervolg gewoon via administrator doen.
Bedankt voor de hulp. Ik sluit het bericht als opgelost.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan