XP Installatie blijft hangen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nick341

Gebruiker
Lid geworden
10 aug 2002
Berichten
226
Hey mensen,

IK heb nu eindelijk het probleem met mijn nieuwe Sempron 2600+ opgelost (ging steeds uit) en nu stuit ik alweer op een nieuw probleem...

Als ik windows wil gaan installeren en ik druk op enter (3 keuzes enter is doorgaan) staat er een ogenblik geduld, en dan daarna gebeurd er niks meer:confused:

Wat kan dit zijn??

MVG Nick
 
Ik heb je vorige topic allereerst even gelezen. Ik hoop dat er toen niks beschadigt is geraakt tijdens monteren, en ook tijdens het aan staan van de computer met de heatsink verkeerd om.

Maar naar je probleem. Probeer met zo weinig mogelijk hardware te draaien, dus 1 CD/DVD speler, 1 Harde schijf en verder het hoog nodige. Verwijder dus geluidskaarten, netwerkkaarten en het andere spul. Werkt het nu is één van je kaarten defect.

Werkt dit niet probeer dan een andere CD/DVD speler (als je die hebt). Slechte spelers krijgen vaan problemen om Windows te installeren.
 
Allereerst bedankt voor je antwoord.

Ik heb maar 1 harde schijf en 1 dvd-rom speler erin zitten.
Met een andere cd-rom speler had ik al geprobeerd maar dan hou ik het zelfde probleem.:confused:

Wat zou het nu nog kunnen zijn?..

Asus A7V600 Mobo

AMD Sempron 2600+ SCKT A

266mhz 512mb ddr ram en 256mb 33mhz ddrdam

Lijkt me goed genoeg

MVG NICK
 
Vorig week had ik iets dergelijks: installeren XP ging goed tot na het kopieren van bestanden naar harddisk.
Tijdens de setup herstart de pc.
Dit bleek na lang lang lang zoeken een defecte processor te zijn.
Alle mogelijkheden (Masera) geprobeerd: andere memory, videokaart, voeding, harddisk, alle apparaten loskoppelen enz. enz.

Win 98 wilde wel installeren en draaien, totdat je de muis beweegt. Dan direct herstart.
Zodra de processor dus maar een heel klein beetje belast werd, ging de pc herstarten.
Met andere processor gaat alles 100% ok. XP draait weer.
 
Maar het is juist een processor van nog geen week oud:confused:

(kijk vorig topic)

Groeten,
 
Hallo allemaal,

IK zit nog steeds met het probleem dat mijn pc XP niet wilt installeren.

Als ik hem wil installeren blijft hij hangen (nadat ik op enter heb gedrukt) op ''een ogenblik geduld''

Wel is het me gelukt om op dezelfde pc W98 zonder problemen te installeren. Maar ik wil xp.

AMD Sempron 2600+ Sckt A
ASUS A6V700 MOBO
Geforce 2 Mx400 64mb Videokaart,
en Geheugen 1x 512mb @266mhz en 1x 256mb @ 333
20gb HD

heb al 2 vshcillende xp cd's geprobeert en 2 verschillende CD-Rom spelers.

Ik ben echt to einde raad, 1x mocht ik op f8 drukken (van ik ga akkoord) en toen bleef hij hangen op ''laden bestand setupp.ini''

Weet iemand waqt dit kan zijn? (anders vind ik het zonder van me nieuwe processor:confused:

MVG Nick
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan