XP installatie + data?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Petervdberge

Gebruiker
Lid geworden
3 jun 2009
Hallo!

is het mogelijk om op de een of andere manier een windows installatie, samen met alle instellingen en programma's in een image te zetten, om zo later die image weer te laden waardoor je dus weer een schone PC hebt, met je standaart programma's enzo?

ik heb namelijk cursuslaptops en die moeten nu nog na elke sessie weer opnieuw worden geinstalleerd, en ingericht. nou is dat niet het probleem, want je bent dan iig verzekerd dat alles weer goed werkt. maar dit kost veels te veel tijd. dussssss.. wie o wie, kan mij helpen?

alvast bedankt!!:thumb:

Ja hoor dat can bijvoorbeeld met Norton Ghost en zo zijn er nog wel meer programma's die dat kunnen.

In dit geval kun je nog beter en makkelijker het programma Skanix Illiusion gebruiken, dan hoef je helemaal niets opnieuw te installeren of terug zetten.

Bij het afsluiten van pc of laptop wordt deze dan automatich weer terug gezet!!

http://www.onderwijssoftware.nl/nl/home.php

ja, van skanix illusion heb ik ook gehoord, maar wanneer hij windows niet eens meer kan starten, kan ik dan nog steeds in de boot options komen met dat programma?

kijk, als er cursussen worden gegeven, dan verknallen sommige mensen soms windows, waardoor hij niet meer wil starten. nou heeft Skanix Illusion de mogelijkheid om handmatig je PC terug te zetten (dat is dan als preboot optie mogelijk), en aangezien in de cursussen soms moet worden gewerkt met reboots, ben ik gebonden aan die optie van handmatig terugzetten. weet jij dan, wanneer windows totaal is ontspoort, of ik dan nog wel die optie kan gebruiken? het is en blijft natuurlijk wel een programma dat word ondersteund door windows..

begrijp je?;)

Ik begrijp je nu wel maar moet je het antwoord helaas schuldig blijven, sorry

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan