xp installatie herstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

sax

Gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2001
Berichten
229
Ik ben bezig om windows te herstellen en hen na de beginschermen op de R geklikt. Ik zit nu in dos maar hoe kan ik nu windows herstellen?? setup werkt niet????
wie kan me helpen?
 
Waarom wil je windows herstellen? Foutmelding? Niet meer opstarten?
 
gezien de vraag is dit niet van belang, of is dit wel belangrijk voor het antwoord??
 
In het eerste scherm met keuzes van de Setup van XP staat o.a. de keuze voor "R". Die heb jij ingedrukt, maar dan belandt je in de Herstelconsole waarin alleen de gevorderde Windows-gebruiker de weg weet. Je had bij dat eerste scherm de keus moeten maken: Windows XP nu installeren met "Enter", pas daarna krijg je dan een scherm met o.a. de keus: "Om de geselecteerde Windows-installatie te herstellen, druk op "R".

Kijk even in de volgende uitleg. (Die is in het Engels, maar het principe zal duidelijk zijn.)

Nog meer uitleg van twee methoden om Windows XP te herstellen staan op deze Microsoft-site. Hierbij kun je herstellen of upgraden vanuit de Windows XP-omgeving (Methode 1) of vanaf de Setup CD van XP (methode 2) zoals die door mij hierboven ook is beschreven. Microsoft geeft echter wat vooraf-aanwijzingen om rekening mee te houden.

NB: met patrickt vraag ik me wel af, waarom je XP wilt herstellen. Als we dat weten, zien we misschien nog wel andere, eenvoudiger methoden om je probleem op te lossen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan