xp installatie loopt steeds vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

snakie

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 jan 2010
Berichten
4
Hallo helden,

Ik heb hier een laptop van Packerd Bell. Deze deed het altijd prima met windows vista.
Tot.. een paar weken geleden. Computerlief wilde niet meer opstarten. Hij bleef hangen bij de melding
"Er is een probleem opgetreden tijdens het communiceren met een apparaat dat met uw computer is verbonden.

Deze fout wordt mogelijk veroorzaakt door een extern opslagapparaat, zoals een extern USB-station, los te koppelen terwijl het apparaat in gebruik was, of door beschadigde hardware, zoals een vaste schijf of cd-rom station die/dat beschadigd raakt. Zorg ervoor dat elk verwisselbaar opslagmedium juist is aangesloten, en start vervolgens uw computer opnieuw op.
code: 0xc00000e9

Ik heb niets geinstalleerd voor de crash en er zijn ook geen rare apparaten aangesloten (geweest)

Recovery deed het niet. Niets.. Heb alles via good-old-dos weten te kopieeren en de schijf proberen te repareren. Bij het overzetten kreeg ik veel klachten van de computer over cylinder redundancy enzo... Harde schijf probleem dacht ik...
Dus... alles formateren.... En..
Toen een legale versie windows XP er op zetten..... NEE DUS..
Hij wil het niet doen. Hij blijft elke keer hangen bij 'voorbereiden installatie' bij 34 procent ofzo... Hij is dan bezig met de 'apparaten'

Wat is er kapot? De HD? of iets anders? Ik heb (nog) geen zin op de computer weg te brengen voor reparatie... HULLLP!

Dank jullie wel!
Greetings,
Snakie:cool:
 
Misschien trap ik een open deur in, maar wat gebeurt er als je de originele Vista DVD erin doet (die kennelijk als standaard OS met deze machine is meegeleverd), ermee boot en dan.........................?
 
heb ik (zo als gewoonlijk) weer eens niet gekregen bij laptop. Recovery dvd werkt niet
 
Vraag binnen vrienden / kennissen / familiekring naar een Windows Vista DVD en boot ermee. Binnen 180 seconden na de boot wordt om een serial gevraagd, voer de serial in die op de sticker op je laptop staat.
Ik hoor graag wat er dan gebeurt.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan