XP installatie loopt vast bij hardware conf.

Status
Niet open voor verdere reacties.

sanderbutterman

Gebruiker
Lid geworden
3 aug 2007
Ik ben mijn pc even helemaal opnieuw aan het installeren. Zelfde procedure als altijd. Ik werk met alle legale versies van:

- win 2000 pro
- win xp pro
- win 2k3 enterprise
- win vista business
- ubuntu 7.02

Nou heb ik geen enkele hardware aanpassing gedaan. Maar wanneer ik 2000 op een partitie heb en zoals altijd xp op de volgende wil zetten, springt het scherm zwart na het scherm met erin " configurating computer hardware.."

Ik heb hem onlangs ook nog op exact dezelfde manier geïnstalleerd. Heel erg kort geleden maar door wat rotzooi erin etc. wou ik hem nog één keer schoonweg installeren. Alleen nu lukt dat dus niet :(

Iemand enig idee van de oorzaak van het probleem?

bvd sander

Komt hij er zelf niet uit als je hem laat doen?

Welk OS wil je het meest gaan gebruiken? XP of 2000?

Ik gebruik alle 5 in principe evenveel. Vanwege verschillende taken die onder de verschillende os'en werken. Dit kon ook gewoon altijd dus wil ik het liefst zo houden. Hij komt er niet zelf uit, beeld kleurt zwart en dan gebeurd er helemaal niks meer :(
Heb ook al geprobeerd de partities qua grootte te wijzigen om te kijken of dat hielp.

Het enige wat ik je op dat gebied kan aanraden is om ze in volgorde te installeren, dus de minst recente eerst, etc... Maar dat doe je denk ik.
Maar erop te letten dat het OS die echt het vaakst wordt gebruikt op de eerste (niet verborgen) partitie staat.

Ja zo heb ik het wel gedaan. Misschien dat ik nog kan proberen eerst ff alle partities weg te halen en te kijken wat ie dan doet...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan