XP installatie serial probleempje

• Onderwerp starter Onderwerp starter roeli
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

roeli

Gebruiker
Lid geworden
2 dec 2003
hej beste computer mensjes!

ik heb een probleempje:
met mijn aanschaf van mij nieuwe comp (waarbij ik dus gelijk windows xp home edition heb gekregen) wou ik mijn oude computer "upgraden".

Dat zit namelijk zo: Op mijn oude computer zat nog 98, maarja, als je nu ook xp in je bezit hebt, wil je die er graag bij op gooien...
nou dit was dus geen probleem gewoon geinstalleerd enzo...ik had toen nog 30(!) dagen om xp te installeren

dat had ik dus ook op mijjn nieuwe comp maar toen deed de serial het (omdat die voor het eerst gebruikt werd)

maargoed ik heb mijn serial nooit op mijn oude computer kunnen gebruiken, maar xp deed het wel een maand!

tot vandaag dus waarna ik niet meer in xp kan komen: ik moet en zal een serial moeten geven, maar die heb ik dus niet meer! (de serials die ik op het web tegen kom werken niet !)
je kan nu niks meer met xp beginnen, als je geen serial hebt, wordt je afgemeld! terwijl ik belangrijke documenten op xp heb staan, waar ik niet bij kan komen met mijn windows 98 (die er nog wel opstaat)

dus ik ben ten einde raad, ik weet niet meer wat ik kan ondernemen!!!

Heeft iemand tips voor mij hoe ik windows xp home edition wel weer aan de gang kan krijgen, zonder weer honderden euro's te betalen voor een nieuwe cdrom??!!?? Ik hoop graag op reacties!

Groetjes Robin....

Het wordt vrij lastig aangezien je xp hebt geinstalleerd en daarvoor je serienummer hebt gebruikt. Daardoor wordt een andere key niet herkend.

Mja, je maakt er een mooi verhaal van maar hier wordt gewoon om een serial gevraagd.. ieder die de huisrgels doorleest zal zien dat dit niet de bedoeling is.. op slot dus.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan