xp installatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

scoRpy

Gebruiker
Lid geworden
22 sep 2006
hallo,

ik heb een HD met windows op. maar er staat geen boot.ini, ntldr,... op dus ik kan er niet mee opstarten.

ik kan windows ook niet opnieuw installeren omdat mijn ps2 poorten kapot zijn en usb is niet geïnstalleerd...

windows installeren op andere pc en dan in mijn pc krijg ik bleuscreen dus lukt ook al niet:(

is er een oplossing om wel een nieuwe installatie te doen of die bestanden er op te krijgen zodat ik wel kan opstarten van die schijf?

hallo,

ik heb een HD met windows op. maar er staat geen boot.ini, ntldr,... op dus ik kan er niet mee opstarten.

ik kan windows ook niet opnieuw installeren omdat mijn ps2 poorten kapot zijn en usb is niet geïnstalleerd...

windows installeren op andere pc en dan in mijn pc krijg ik bleuscreen dus lukt ook al niet:(

is er een oplossing om wel een nieuwe installatie te doen of die bestanden er op te krijgen zodat ik wel kan opstarten van die schijf?

Oei PS/2 poorten stuk

Heb je een moderne pc dan zou jou USB toch moeten werken wanneer je opstart. Probeer eens.

oude pc.

en doordat mijn toetsenbord niet werkt kan ik dus ook niet in men bios om die usb te configureren

oude pc.

en doordat mijn toetsenbord niet werkt kan ik dus ook niet in men bios om die usb te configureren

Dan vrees ik ervoor. Maar ik heb een Pentium 3 waar ik ooit eens een USB zender heb aangesloten en dat werkte. Maar bij jou kan het zijn dat het niet zo is

en er is geen mogelijkheid om die bestanden op die hd te zetten want als ik die hd aan ander pc aansluit kan ik er op als ik ze als 2de schijf zet.

en er is geen mogelijkheid om die bestanden op die hd te zetten want als ik die hd aan ander pc aansluit kan ik er op als ik ze als 2de schijf zet.

Als de 2 pc's hard van elkaar verschillen gaat dat helaas niet.
Je kan wel je bestanden veiligstellen door de hd in een andere pc te steken zoals je al aangaf

van mijn bestanden heb ik een backup dus dat ik alles kwijt ben is geen probleem.

dus je denkt dat ik pc niet meer in orde krijg?

Hoi,

je zou kunnen kijken of je ergens en tweedehands moederbordje met de zelfde specificaties kan bekomen.

Modag

ok, zal vlug even rond kijken of er iets te vinden is.

dank voor jullie hulp!

Haal even een verloopstukje van ps2 naar usb. En een nieuw toetsenbordje heb je al voor 4 euro.

Haal even een verloopstukje van ps2 naar usb. En een nieuw toetsenbordje heb je al voor 4 euro.

In z'n eerste bericht geeft hij aan dat de usb niet is geinstalleerd dus zal dat volgens mij niet werken.
En op een oud moederbord wil dat soms vaker niet lukken een usb in dos

Modag

Sorry zag het even over het hoofd.
Ja nou dan vrees ik het ergste voor de TS .
PS2 en of usb heb je toch op z'n minst wel nodig om de boel te kunnen besturen.
Maar hij schrijft dat zijn toestenbord kapot is, dan is een nieuw bordje om de hoek halen voor 4 euro toch wel een optie lijkt me want hij schrijft dat hij zijn bios niet in kan om usb te configureren. Dus als hij dmv een nieuw bordje hetbios in kan is het een en ander aan te passen. Scorpy even een bordje halen en dan kan je al wel verder als het goed is.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan