XP installeert printer niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

lupot

Gebruiker
Lid geworden
13 jun 2002
Ik heb hier een Printer HP Deskjet 940c, voorheen installeerde XP die printer vanzelf na detectie, nu krijg ik foutmelding dat printersoftware niete vinden is, ik heb ook al drivers gedownload bij HP maar die neemt hij ook niet.
Wat is hiervoor de oplssing?

Vreemd, XP hoort hem te herkennen. Heb je de originele CD die bij de printer hoort? Porbeer hem daarvan te installeren.

Ja heb ik geprobeerd, ik krijg de melding dat er nieuwe hardware gevonden is en daarna het bericht " deze hardware kan niet worden geinstalleerd, met de naam van de printer, er is een fout opgetreden tijdens het installeren van het apparaat, het systeem kan het opgegeven bestand niet vinden"

Niks aan te doen, gaat zoeken installeert het en op het einde krijg ik een foutmelding dat het niet gelukt is...

Koppel anders de printer los, stop de CD met Xp drivers er in en installeer deze. Onthoud voor de zekerheid waar je ze installeert. Koppel verolgens de printer aan. Als hij het nu niet automatisch doet verwijs je hem handmatig naar de goede locatie.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan