xp installeren wil niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hadji

Gebruiker
Lid geworden
21 jul 2004
Berichten
63
Ik wil graag xp opnieuw installeren ivm alle rotzooi op mn schijf, (die bestaat uit c en d) hij gaat dus via de xp cd eerst de c: format. en dan probeert ie bestanden van de cd te kopieeren en ongeveer halverwege geeft ie een foutmelding aan en kan ie niet verder gaan,hij geeft een foutmelding aan met allemaal cijfertjes en lettertjes teveel om op te noemen, weet iemand hoe diet komt ? (0x0000008E(0xC0000005,0xF99EC2ED,0XF95C4724,0,00000000
SWTUPDD.SYS-ADRESS F99EC2ED base ATF 999E000
DATESTAMP 3B7D8507)
 
Als dit tijdens een installatie al gebeurd kan het een foutje in de cd-rom zijn. Bijvoorbeeld een krasje, vuiltje of vette vinger.
Zorg dat de cd perfect schoon is. Probeer eventueel een andere installatie cd-rom.

Heb je de C: partitie wel als ntfs geformatteerd?
Voldoende ruimte? (minstens 5Gb, maar 10 Gb is aan te raden)
 
Foutmeldingen bij het installeren kan ook aan je CD rom lezer liggen.
 
Geplaatst door Amorlaura
Foutmeldingen bij het installeren kan ook aan je CD rom lezer liggen.

Eeehhhmmm, ja..... :rolleyes:
Die optie zat wel in m'n koppie, maar was hem vergeten te typen. :eek:
Waarschijnlijk even verstoord door een verse kop koffie..... :p
 
Je kunt de map i386 op je cd ook naar je d partitie kopieren, dan vanaf bootdiskette opstarten en windows xp als volgt opstarten.

d:\i386\winnt.exe
 
Ik heb 3 verschillende cd's gebruikt alle drie geeft ie die fout aan en heb geprobeert via opstartdiskette aan t werk te gaan, maar als die de diskette opent A: wat moet er dan ingetypt worden, want alles wat ik hierin typ, opent ie niet (ook niet de andere schijf op mn pc)
zou er iets in de bios verandert moeten worden ????????
 
Als je je opstartdiscette er in hebt gestopt ligt het er aan wat je wilt doen

B.v. A:\ Format C : als je de C schijf wilt formatteren

Je kan ook
A:\Fdisk intypen om div.partities op je schijf te maken

Je moet wel een windows 98 ME discette gebruiken met bovenstaande bestanden er op.
Na format C kan je gaan installeren
 
Het is eindelijk gelukt, door weer een ander kopie te maken is het gelukt, dus lag dan waarschijnlijk wel aan een vies cdeetje of beschadigd, ALLEMAAL BEDANKT
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan