XP installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

ericvanbelgie

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 apr 2002
Ik heb vista verwijderd van mijn pc en nu doe ik de cd van windows xp erin en die wil niet installeren er komt voordurend fout melding na het formateren; hoe moet ik dan XP installeren ik heb natuurlijk de oriinele cd met licentie.

ja

Na 3x formateren is het gelukt XP te installeren en te starten maar nu loopt et vast op aanmelden, ik krijg mijn gebruikersnaam maar men vraagt nu het paswoord, hoe kan dat ik heb geen paswoord ingesteld. wat moet ik dan invoeren ???

Laatst bewerkt:
lukte niet

gaat niet er komt melding setup kan het bestand cyzcoins.chm niet installeren.

ik heb dan opnieuw de procedure gedaan altijd iets anders,

waarom kan een XP CD oem versie niet geinstalleerd worden !!!

Laatst bewerkt:
Hoi !

Was de OEM-XP-CD bij de betreffende PC geleverd ?

Ik bedoel: een Dell OEM-XP-CD bijv. kun je niet op een andere PC installeren, omdat dan het bios niet klopt, Compaq zoekt een deel van de bestanden op een verborgen partitie.

Heb je gewoon een gekochte OEM-CD zou het zonder enig probleem moeten lukken XP te installeren, zonder foutmeldingen.

Het bestand cyzcoins.chm is een bestand betr. help-files: http://www.bleepingcomputer.com/filedb/cyzcoins.chm-4100.html

Normaliter denk je bij dit soort meldingen aan een corrupt geheugen, maar bij een nieuwe PC lijkt me dat ook niet waarschijnlijk.

Ik zou nog een keer opnieuw beginnen, formatteren en installeren.

Verloopt de installatie niet zonder foutmeldingen, is er wat anders aan de hand, bijv. een corrupte XP-CD.

Greetz,

Harry.

klopt

Nee was niet geleverd met deze PC en inderdaad problemen met wat u vertelde, ik heb de 2 harde schijf kunnen instellen op die PC en het is gelukt windows XP staat er op!
Na uren zoeken is het gelukt, zie afbeelding want nu heb ik het probleem dat ik niet de CD heb voor het geluid en iets met de PCI ,is er een mogelijkheid de juiste drivers te vinden ???

Bijlagen

• eigenschap.JPG
    eigenschap.JPG
    36,5 KB · Weergaven: 37
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan