xp instelingen backuppen en opniew instaleren

Status
Niet open voor verdere reacties.

bouman4

Gebruiker
Lid geworden
2 jun 2003
ik zit met een probleem dat me xp gecrascht is intussen draait hij wel maar traag en zwaar instabiel.
mijn vraag is hoe backup ik de instellingen dat ik niet in outlook alles opnieuw moet instellen van mappen wachtwoorden en berichtregels en hoe backup ik het reg key bestand zodat ik opnieuw de boel insteleer en doe boel weer over zet en niet weer moet actieveren

Misschien dat de optie "wizard bestanden en instellingen overzetten" je kan helpen?

Start, programma's, bureau-accessoires, systeemwerkset, wizard bestanden en instellingen overzetten.

ok thanks ik hadt de optie backup enzo al geprobeerd en een systeemherstel punt gemaakt doe ik deze ook nog even meschien dat het lukt

Als je het bestand WPA.dbl, backupt en deze weer terug zet na een nieuwe instal dan hoef je niet meer te activeren bij microsoft.
Leesvoer

Toch zou ik in jou geval eerder proberen om de pc eens schoon te maken.
Download Ad-aware klik na de instal op update, en scan vervolgens je pc, verwijder alles wat hij vindt.

groetjes speedtouch

adware al gedaan die staat er al heel lang op bij mij nee het is echt door die crasch gekomen dat alles traag loopt hij starte eerste telkens opnieuw op na de crasch via een omweg heb ik de boel weer draaiend

Laat xp de bestanden eens controleren, stop de xp-cd in de drive, ga naar start > uitvoeren > typ hier sfc /scannow ( let op de spatie ) klik op Ok.

groetjes speedtouch

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan