Xp is het ONgelimiteerd te gebruiken?

Status
Niet open voor verdere reacties.

edwin1986

Banned
Lid geworden
21 apr 2003
Ik heb de originele windows xp cd gekregen bij 1 van mijn pc's. kan ik deze gewoon uitlenen aan andere mensen die dit instaleren met dezelfde KEY???

Kan ik hem gewoon ALTIJD gebruiken???

Groeten,

Edwin

nee dat kan niet

als je een originele cd hebt met key zul je na installatie contact moeten opnemen met microsoft ( web of telefoon ) en dan krijg je een tweede key van hun.
hij maakt na installatie een overzicht van de hardware in de pc aan en daar komt een nummer uit die moet je opgeven bij microsoft.

als dus iemand anders jouw cd gebruikt en registreerd kun jij niet meer registreren.

key

Heb je die tweede key persé nodig?

Maw kun je werken met een kopie van XP?

The Sax

Totdat je gaat activeren:D :D :D

Groetjes,
Bennie

Registeren is toch niet verplicht? De windows die ik nu draai (XP Pro) is ook een kopie. Geen problemen.

Registreren is niet verplicht. Activeren is een ander verhaal. Als je de Corporate-edition hebt is activeren niet nodig. Maar ook dat is een ander verhaal:D

Groetjes,
Bennie

Geplaatst door Saviola
Registeren is toch niet verplicht? De windows die ik nu draai (XP Pro) is ook een kopie. Geen problemen.

Als je een gewoon Legaal exemplaar van XP hebt kun je dus niet zonder registreren blijven draaien.
Je moet binnen 30 dagen activeren anders stopt XP er mee.

En ja natuurlijk zijn er versie's in omloop waarbij dit niet hoeft enz enz , maar dat was niet de originele vraag.
Dat ging over de vraag of je met een kopie van een XP cd kon blijen draaien dan is mijn antwoord nee.
Behalve net wat bennie zegt met een corperate versie maar ik neem aan dat die niet aan de normale particuliere user gegeven wordt.

Tis me al gelukt,

Khad een kopie van Xp Pro erop gezet, draaide gewoon maar toen ik SP1 wilde instaleren deed ie het niet... Moest ik hem eerst ff LEGAAL maken dit heb ik gedaan met een xp key changer van ******!!! en daarna lukte het updaten wel :D:D:D

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan