XP kan geen audioapparaten vinden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mitsie007

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2006
Hallo,

ik heb al meerdere dingen geprobeerd, maar ik kan echt geen audio meer op mijn pc krijgen. Heel vervelend.

Ik heb zelf XP opnieuw op de computer geïnstalleerd, maar hij doet het niet. Wanneer ik bij geluiden en audioappartaen kijk geeft hij aan geen audioapparaat te hebben. Bij apparaatbeheer staat ook niets raars.

Kan iemand mij helpen?

Bij mijn weten helemaal... Er staan geen uitroeptekens meer en hij decteerd of vraagt ook nergens meer naar...

Als ik mediaplayer start met een lied, zegt hij hetzelfde... :confused:

Zou ik alles moeten updaten... ? BIOS, geluid e.d.? Ik heb namelijk het programma everest en die geeft aan dat ik moet updaten, maar ik zou niet weten waar ik dat zou kunnen doen...

everest zou je kunnen proberen hoewel het mij niet zo logisch lijkt,
bios zou een goede start zijn maar dat is op zich wel gevaarlijk als het niet goed gaat dan is je hele pc dood. (ik heb het al 10 keer gedaan zonder problemen maar het is wel riskant)

Everest geeft een link naar een site van BiosAgentPlus, deze geeft aan dat enkele drivers geupdated moeten worden. Vandaar mijn vraag...
Ook geeft hij namelijk aan dat de audio-driver geupdated moet worden

Die wil hij bij mij niet starten.. .wat ik ook doe. Maar is everest niet hetzelfde soort programma?

zou het raar zijn als ik zeg dat mijn geluidskaart er volgns mij niet bij staat...?

... Ik weet het echt niet hoor... Kan iemand mij helpen?

ik weet er niet te veel van
maar kan 2 dingen zijn
-driver
-of niet goed aangesloten
-of wat anders

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan