Xp kan niet worden geinstaleerd op vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

azb100

Gebruiker
Lid geworden
5 feb 2008
Berichten
100
ik wil op mijn pc 2 besturings systemen hebben. Namenlijk windows xp en windows vista. Vista staat er al op. Als ik gewoon vista op mijn pc wil instaleren (op een andere partitie) zegt hij dat ik dit programma niet kan instaleren omdat er bekende compatibiliteits problemen zijn. en zijn echter nog geen oplossingen beschikbaar. als ik deze cd in de pc doe en hem weer opnieuw opstart dan zegt hij als u de pc van een cd opwilt starten druk dan nu op een toets. Als ik dan op een toets druk dan gaat hij alle bestanden inladen op een gegeven moment zegt hij dan van er is een stopfout opgetreden en windwos moet worden afgesloten. onze excussen voor het ongemak. foutcode 0x00000.1{0.X00000000} dus ik kan geen twee besturingssystemen op deze computer installeren. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Alvast bedankt voor de aandacht en nogmaals bedankt als blijkt dat iemand een oplossing heeft,

:thumb::thumb::thumb::thumb::thumb:Rick:thumb::thumb::thumb::thumb::thumb:
 
ik denk dat frankwannet een heel goeie uitleg heeft gevonden...
ik was het vroeger ook al eens van plan om een dualboot te maken voor vista en xp voor wanneer mijn vista nog een zou crashen... maar het is goed dat ik nu weer weet waar de uitleg staat moest ik hem nodig hebben :D
 
ja

dat weet ik maar als ik het op een partitie wil instaleren dan zegt hij kan het programma niet instaleren omdat het programma bekende compatibiliteis problemen heeft. en als ik de pc opstart dan gaat hij besanden laden en dan loop hij vast met een blauw scherm.:eek::eek::eek::eek::eek:
 
sorry abz100 maar ik heb het zelf nog allemaal niet uitgetest, het programma enzo dus ik kan je hiermee niet helpen :S
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan