xp legaal/illegaal

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geplaatst door mario-angela
is er een manier om de pc schoon temaken(dus niet formateren) zodat alleen het besturingsysteem er op blijft staan?

er zijn zat mogelijkheden om het systeem schoon te maken.
alleen op het moment dat je programma's gaat verwijderen blijft er altijd troep achter in het register.
echt helemaal schoon krijg je hem nooit.

maar wat is nouy het verschil tussen activatie en registratie dan.

en wat heeft dit met update te maken?
hij moet ge-actveerd zijn om gebruik te maken van windows update.

heeft er trouwens iemand een idee waarom de keyviewer niet werkt?

hij moet geactiveerd zijn om uberhaubt langer dan 30 dagen te werken.

je key heb je nodig tijdens install na install moet je hem nog registeren bij microsoft.

het is dus zo dat je hem met je key activeerd en daarna moet(mag) je je registreren.

is het registreren verplicht en als je jezelf niet registreerd stopt dan ook het besturingssysteem naar 30 dagen?

werkt de update alleen bij activering en registratie of ook alleen bij activering?

Kennis van mij heeft ook zo'n probleem
Had een officiele windows op zijn pc maar is dus de serial kwijt geraakt.
Heeft microsoft gebeld die stuurt hem naar de leverancier toe die stuurt hem weer naar microsoft toe.
Nu heeft een andere kennis een ilegale (denk) xp versie erop gezet die het dus na 30 dagen niet meer doet.

Nu heb ik keyvieuw gedownload voor hem, maar is daarmee het originele nummer nog wel te achterhalen omdat er dus een andere versie over heen gezet is of krijgt hij dus de key van deze versie weer te zien ?

Zijn verhaal was een beetje wazig dus mijn verhaal nu ook :)

als je nu keyviewer zou draaien krijg je het nummer te zien van de versie die er nu opstaat en niet van een eerdere versie.

snix hoor,

Neen volgens mij is er die eigenlijk niet, format is echt wel de beste oplossing.

Met die key's nu even, die key's dat is gewoon een soort aantal gecombineerde strings die gedecodeerd worden via een speciale encryptie en deze uitkomst moet die moeten overeen komen met de ingebakken code. dus die kijtk volgens mij niet in een lijst maar een singel stukje code en als de strings allemaal juist overeen komen. Een lijst zo echt niet handig zijn volgens mij, al zou ik dus wel verkeerd kunnen zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan